Announcement

Collapse
No announcement yet.

Deepskydag 2018

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik meld me ook even aan. Rij misschien samen met Jef, wie weet...
    Alexis Cousein -- "Number Six is feeling unmutual today". Zelfgemaakte 400mm f/4.46 op Tom O. platform; 250mm f/4.8 Alkaid; Skywatcher 130mm f/5 reflector; 60mm Lunt.

Comment

Count me in.
      C14 'SCOttow' / WO80FD - 13" F4.45 'alu' - C6 - R150S - Elfje - 16x70 FMT-SX - 4.5mm F2.8 CF / K3 / SP

Comment

OK, weer twee erbij.
        Jan
        'Kies de weg van de meeste weerstand' (Erik Scherder, neuropsycholoog)

Comment

Leuk. Meld mij aan bij deze.

Comment

Ook nu de datum bekend is blijf ik er graag bij

cloudbuster Ik ga ook nog steeds graag in op het aanbod van een slaapplek.

En uiteraard gaan we eens kijken wat er bij een volle maan toch nog zichtbaar is!
            Skywatcher Flextube 10" / Orion Skyscanner 100mm / Docter Optic Nobilem 8 x 56
            Oculairs van 6 tot 25mm en Shorty Barlow 2x

Comment

Geen probleem, ik heb genoeg slaapplekken mochten meer mensen in Almere willen overnachten.
              16" F3.8 & 10" F4.8 Sumerian Alkaid op EQ-platform / SW Heritage 130 / Omegon Brightsky 15 x 70 op P-mount / Swift Audubon 8,5 x 44 / Vixen SG 2.1 x 42

Comment

Count me in, ik ben er zekers bij.
                C-8 Orange (Sandcast) 1975. 60mm F-15 "Towarex" (1958) Kenko 60mm F-15 (EQ 1970) (C14 en Lunt 10cm van sterrenwachtGooi & Vechtstreek)

Comment

Ik wil er ook graag aan deelnemen.

Comment

Bij deze geef ik aan dat de datum wat mij betreft ok is, dus ben ik van de partij. Had mij al aangemeld voordat datum bekend was, maar geef dus nu aan dat ik nog steeds wil komen.

Lijkt mij erg leuk!
                    130mm/650mm newton op HEQ 5 PRO / 60mm/700mm refractor / 10x50 bino/ 7x50 bino

Comment

Weer een lezing erbij: Skyheerlen over het waarnemen van de lokale groep dwergen (ik neem aan dat dwergstelsels bedoeld wordt).
                      Jan
                      'Kies de weg van de meeste weerstand' (Erik Scherder, neuropsycholoog)

Comment

Dat bedoel ik.
                        C14 'SCOttow' / WO80FD - 13" F4.45 'alu' - C6 - R150S - Elfje - 16x70 FMT-SX - 4.5mm F2.8 CF / K3 / SP

Comment

Working...
                        X