Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

seeing predicitons waarnemen.com

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

seeing predicitons waarnemen.com

Weet iemand waarom de seeing predicitons op waarnemen.com al een maand niet meer bijgewerkt worden?
    Batchainpuller schreef: Ik vind wel dat een dob zoals een samuraizwaard naar je lichaamsverhoudingen op maat gemaakt moet worden.

Ik weet niet zeker waar de seeing predictions vandaan komen, maar ik vermoed van 'my.meteoblue.com'. Daar werkt het inderdaad sinds 25 september niet meer. Stuur ze mail waarin je ons probleem uitlegt, maar vergeet ook niet ze te bedanken voor alle keren dat het wel werkte!
    Informatie uit energie in focus & cosmic debris in flatfields.

Commentaar

Ja zo heel veel klopte er ook weer niet van, maar het is toch wel fijn om een beetje indicatie te hebben voor een avond.

Commentaar

Re: seeing predicitons waarnemen.com

Origineel geplaatst door ernstjan
        Weet iemand waarom de seeing predicitons op waarnemen.com al een maand niet meer bijgewerkt worden?
        Nu op http://www.meteoblue.com

Maar je moet wel een account aanmaken op de MyMap server om de astronomische verwachting te krijgen - nu wel gebaseerd op het 3km model van Centraal Europa.
        Alexis Cousein -- "Number Six is feeling unmutual today". Zelfgemaakte 400mm f/4.46 op Tom O. platform; 250mm f/4.8 Alkaid; Skywatcher 130mm f/5 reflector; 60mm Lunt.

Commentaar

Ik krijg helaas steeds een foutmelding als ik de map onder my bluecom wil aanmaken. Heb voor mijn gevoel alle instellingen al geprobeerd maar tot op heden lukt het me niet. Gebruik Firefox 2 overigens (onder Linux).
          Polarex D60 900mm/parallactisch statief + motor
          Sumerian Optics Propus (prototype) 10" F/4.7 (Protodob)
          Sumerian Optics Canopus 18" F/4.3 (Hyperdob)

Commentaar

Werken...
          X