Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Ook zo'n hekel aan Yahoo! Groups??

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Ook zo'n hekel aan Yahoo! Groups??

Wat een drama om in te navigeren, om je aan te melden en wat een bende in je mail. Jajaja, je kunt het allemaal fijntjes 'customizen', maar ik word er knettergek van. Reclame, 10000E+20x aanmelden..
    Die zoekfunctie al! Ontzettend jammer dat veel besloten inhoud yahoo groups bijvoorbeeld niet zichtbaar zijn in Google, het zou een schat aan astronomische info opleveren.
    EN DIE KOPPEN elke keer als je inlogt!
    Ik hoop dat yahoo groups een snelle dood sterft en dat de informatie bewaard blijft in een andere vorm.
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

En? Lucht het op?
    Slechts een kleine rimpeling in de ruimtetijd

Commentaar

In potentie wel, alleen als ik medestanders heb dan zal het echt opluchten!
      30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Nou, die heb je hoor. Wat een diepe, diepe ellende, dat Yahoo.

Commentaar

Vriend! Vanavond naar Wieringen?

Commentaar

Yahoo?? Was da? Nee je hebt gelijk Norbert.. Het is een ramp en het is zeker jammer dat de info niet ergens anders beschikbaar staat inderdaad..

Ik hoop in ieder geval dat je je woede hier geleegd hebt!
            "Have you ever tried to imagine how huge the universe is? I've tried it many times.."

Commentaar

Wieringen zou geweldig zijn, maar helaas, te laat voordat alle verplichtingen afgehandeld zijn. Gelukkig is het dezer dagen thuis ook de moeite waard: gisteren vanaf het balkon Saturnus bij 300x in de 10" ..... Dan is er weinig te klagen over. Dat zal met de C11 (op massieve zuil )toch net zo zijn!?

Commentaar

Ik laat mij niet in met dat soort dingen, mijn leven is al spannend genoeg. Mij ben je snel kwijt met slechte navigatie, 'einzelgang' gedrag en veel reclame.
                "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
                - Roel & Steem, 2019

Commentaar

Inderdaad vreselijk. Elke dag je mailbox vol met berichtjes. Drie regeltjes tekst en de rest van je beeld STAMPENSVOL met reclame. Ik word er gek van. Dat deze vorm van communiceren in het forumtijdperk nog steeds bestaat verbaast me. Zal wel nostalgie zijn of zo.

Het zijn ook zo vaak van die besloten clubjes. Als je geen lid bent mag je ook niks lezen, lekker puh.
                  "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Voorbeeld! Let wel, iedere reactie op een bericht levert een dergelijk mailtje op. Leve het astroforum!
                    "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Zet dan ook al die rotzooi uit in de Yahoo prefs! Dan staat er nog een berg reclame in, maar dat staat om te beginnen onderaan, en daarnaast scheelt het een hoop dataverkeer.

,xtG
                      .tsooJ
                      Ich bin ein Kollaser.
                      http://www.kollaser-sternbeobachter.de/

Commentaar

Heb het nooit wat gevonden en zal het ook nooit wat vinden.

BLERGH!

Bandit
                        Achromatologisch

Commentaar

Ik heb er geen hekel aan. Als er je iets niet bevalt gebruik het dan niet.
                          Celestron C8 - Orion ED100 - Orion ED80 - Skywatcher ST80 - Tasco 17TR- Omegon Argus 16x70 - Helios Naturesport 10x50- Meade LDX75- AZEQ5

Commentaar

Makkelijk gezegd natuurlijk: gebruik het dan niet. Maar voor 9 van de 10 softwarepakketten of wat dan ook in sterrenkundeland word je doodleuk verwezen naar yahoo groups. Ik vind het anno 2007 absurd dat die informatie achter gesloten deuren blijft in besloten clubjes.
                            Voorbeeld: ik heb skytools, skymap en k3ccdtools. Alle info, support en discussie vindt 'verplicht' plaats achter gesloten deuren. Erg jammer is dat. Ik sluit het forum ook niet af omdat het een 'club voor intimi is'. Juist de vindbaarheid op google is een enorme aanwinst voor de hobby.

Commentaar

Y-A-H-O-O.......GrmMbLL!

Krijg spontaan een wegtrekker bij het horen van die naam..... Besloten clubjes is zooooo vorige eeuw

Commentaar

Werken...
                              X