Oftewel het briljante programma Planetarium voor de Palm handheld computer, KENNEN jullie dat? Iemand die het gebruikt (ik dus wel)? Moet je kijken:
- Starview toont alle objecten in een gegeven kijkrichting, op een bepaald moment. Planeten, sterren, alle messier objecten. Ik bedoel, je ziet een plaatje van de sterrenhemel, zoals je die in het echt zou moeten zien als je in die richting kijkt.
- Je kunt vooruit of terug spoelen in de tijd
- Coordinaten van een aangetikt object worden weergegeven naar keuze Alt/Az of RA/decl
- Magnitude wordt weergegeven. Filter in te stellen op magnitude, zodat je niet verzuipt in de sterretjes.
- Rise/set/transit tijden worden weergegeven
- Fase van de maan wordt weergegeven
- Ultranauwkeurig
- Je kunt er telescopen mee aansturen (via Blue Tooth adapter of serieel)
- Gratis volledig functionele demoversie
- Starview toont alle objecten in een gegeven kijkrichting, op een bepaald moment. Planeten, sterren, alle messier objecten. Ik bedoel, je ziet een plaatje van de sterrenhemel, zoals je die in het echt zou moeten zien als je in die richting kijkt.
- Je kunt vooruit of terug spoelen in de tijd
- Coordinaten van een aangetikt object worden weergegeven naar keuze Alt/Az of RA/decl
- Magnitude wordt weergegeven. Filter in te stellen op magnitude, zodat je niet verzuipt in de sterretjes.
- Rise/set/transit tijden worden weergegeven
- Fase van de maan wordt weergegeven
- Ultranauwkeurig
- Je kunt er telescopen mee aansturen (via Blue Tooth adapter of serieel)
- Gratis volledig functionele demoversie
Commentaar