Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Oproep: DeepskyLog zoekt software developer!

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oproep: DeepskyLog zoekt software developer!

Sedert de oproep eerder dit jaar tijdens de Deepskydag in Almere en recent in Grimbergen, zijn er geen vrijwilligers gevonden die enkele uren van hun vrije tijd willen spenderen om DeepskyLog te helpen verbeteren en de (vele) creatieve ideeŽn uit te werken.

Dus hierbij nogmaals een dringende (nood)oproep: wie voelt zich geroepen om bij ons team aan te sluiten en verder te werken aan het succes van DeepskyLog?
    We zoeken in het bijzonder naar een software ontwikkelaar die samen met Wim verder kan schrijven aan de code van de website.

Alle informatie staat publiek op Github: https://github.com/DeepskyLog/DeepskyLog

Dank voor jullie spontane reactie.
    Vanwege het DeepskyLog Team

wimdemeester
    Jef De Wit
    SkyNomad
    TomC
    -- Objects on sketch are fainter than they appear --

Gaat het vooral om PHP? Ik wil deze wel graag delen in mijn netwerk maar iets meer informatie zou dan wel fijn zijn.
    Spuit 9 op zijn minst...
    16" Canopus met Nichol spiegel, 8" GSO dob, AZ-3+WO Zenithstar 80ED, Star Adventurer + 60D

Commentaar

Als ik zo in de broncode kijk, is het heel veel PHP.
      What where the skies like when you were young?

Commentaar

Mja, daís mijn werk he, dus ik wil best meehelpen waar nodig. Heb bij vlagen tijd.
        20cm Hofheim |10cm Polarex | 5cm Lunt | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Het meest "get-started" zijn de ruim 130 openstaande isssues en bugs - die staan ook in de github pagina beschreven. Ze zij quasi allemaal code gerelateerd. Zelfs al zou je er eentje kunnen oplossen, het is een stap vooruit!

Best kan wimdemeester de technische details wat toelichten.
          Alvast dank voor jullie reacties!
          -- Objects on sketch are fainter than they appear --

Commentaar

Ik zou graag af en toe meehelpen maar het installeren van de ontwikkelomgeving heeft nogal wat voeten in de aarde. Eerder had ik hem wel werkend maar die is helaas omgevallen. Ik ben daar met Wim een tijd terug mee bezig geweest maar daar niet uit gekomen. Daar komt bij dat het mijn werk-laptop is dus daar wil niet niet al te gekke dingen mee uithalen.
            16" F4.5 Harroscope, 102/1000 Refractor, 4.5" F4.4 Newton, 50mm F4 Gropescope
            High earth, deep sky.

Commentaar

Leuk dat er enkele reacties zijn!
              Het aan de praat krijgen van de ontwikkelomgeving zou al een eerste grote hulp zijn. Dus als Nop eens zou kunnen proberen om een docker op te zetten, met daarin alles wat nodig is voor DeepskyLog, dan zouden we eventueel kunnen zien wat het probleem bij Rem is. Tijdens het proces is het natuurlijk een goed plan om de (waarschijnlijk verouderde) documentatie bij te werken... Laat maar weten als jullie vragen hebben of ergens tegen aan lopen...
              Log je waarnemingen op http://www.deepskylog.org/
              457mm f/4.5 Obsession #693 - 350mm f/4.6 zelfbouw Dobson - 200mm f/4 Reisedobson

Commentaar

Werken...
              X