Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Film jezelf terwijl je dit artikel voor het eerst leest

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

"Je zou het semiwetenschappelijk kunnen noemen, omdat de astrologische analyse wordt gemaakt op basis van wiskundige berekeningen, die de stand van de planeten en sterren op een bepaald moment weergeven."

Judith Laupe, 2019
    fKlik op de afbeelding voor een grotere versie naam: giphy.gif views: 79 grootte: 2,57 MB id: 1420090
    Heq5 pro (belt mod) - Stellarvue 102 Ed f/7 - ATIK383L+ - Orion SSAG guiding

Commentaar

Origineel geplaatst door GuusGilein Bekijk bericht
      Ik wil ook graag mijn leven verrijken met zelfliefde, en vooral ook betere keuzes leren maken. Toch fijn te lezen dat dat met onze hobby kan!

Wel frappant dat we nog tot 22 oktober 2019 moeten wachten voordat we een sterbedekking door de Maan kunnen zien. Dan schuift hij tot die tijd zeker voor zo'n beetje de gehele Barnard catalogus langs!
      Nee, het wordt nog veel spannender, er wordt een satelliet dooor de maan bedekt! Zal ie lekker groot aan de hemel staan, dat wil ik meemaken!
      Takahashi Mewlon 210, Kson 1026ED apo

Commentaar

Origineel geplaatst door skyfan Bekijk bericht

Nee, het wordt nog veel spannender, er wordt een satelliet dooor de maan bedekt! Zal ie lekker groot aan de hemel staan, dat wil ik meemaken!
        Dan is dat wel ongeveer het laatste wat je meemaakt...
        Arjan

Commentaar

Werken...
        X