Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Einde wintertijd nabij

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Maar Europa heeft de oppervlakte van een piepklein neusdoekje...
    Ga de weg die jou het beste lijkt.

Commentaar

Ik ben niet zo bang voor een lappendeken. Met Lubach vind ik dat we niet zo onze oren moeten laten hangen naar Duitsland. En de angst van de ministers dat het slecht is voor het bedrijfsleven is ongegrond. Sommige bedrijven bedrijven handel met het Verenigd Koninkrijk en met dat ene uur tijdsverschil gaat dat ook prima. Bovendien zijn er talloze bedrijven die voornamelijk lokaal of hooguit nationaal opereren.

Overigens hoeft het bedrijfsleven niet de maat van alle dingen te zijn. De EU is meer dan n markt. Laten we de menselijke maat niet uit het oog verliezen.

Alle Messiers zijn zichtbaar in een 38mm telescoop.

Commentaar

Ondanks een grote fout in de Nederlandse enqute (de zon die met zomertijd in de zomer om 20:00 onder zou gaan ipv 22:00) lijkt dit artikel ook te suggereren dat het grootste deel van de Nederlandse bevolking voor WINTERTIJD lijkt te zijn. Dat vind ik toch wel verrassend!

https://nos.nl/artikel/2264261-grote...intertijd.html
        50 cm Van Gastel dob - 30 cm Van Gastel dob - 15 cm zelfbouw Newton - Modded EOS 700D met een WO ZS 71 ED op een SW HEQ5-Pro, ASI1600MM-C met een 8" RC op een EQ6-R

Commentaar

De andere helft wil of alleen zomertijd, of wintertijd en zomertijd zoals nu. Verdeel en heers dus
          What where the skies like when you were young?

Commentaar

Nog maar twee maanden voor de wisseling naar zomertijd, en ik heb al een tijdje niks meer gehoord over de afschaffing ervan. Moest de beslissing niet vr de eerstvolgende wisseling gemaakt zijn?
            "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Het is uitgesteld to 2021 of zo. Eerst moeten er wat commissies overheen.

Commentaar

Origineel geplaatst door Roel Bekijk bericht
                Nog maar twee maanden voor de wisseling naar zomertijd, en ik heb al een tijdje niks meer gehoord over de afschaffing ervan. Moest de beslissing niet vr de eerstvolgende wisseling gemaakt zijn?
                Welnee, het is toch een EU beslissing?
                Arjan

Commentaar

De Europese Commissie vond dat de landen het zelf moeten regelen, en ze zeiden ook dat zij vonden dat het nu geregeld had moeten zijn. Maar de Europese Commissie kan je als regering gevoeglijk negeren als dat je beter uitkomt, daar zijn ondertussen meer dan voldoende voorbeelden van.

Commentaar

Origineel geplaatst door svdwal Bekijk bericht
                    Ok bedankt, dat had ik nog niet meegekregen.

"Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Origineel geplaatst door svdwal Bekijk bericht
                      Tegen die tijd is het einde van die EU bureaucraten nabij.

Commentaar

Werken...
                      X