Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Nu in de bioscoop Sunshine

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Nu in de bioscoop Sunshine

The premise of SUNSHINE,” explains producer Andrew Macdonald, “is that in 50 years from now the Sun is dying. It is no longer providing the energy and the light that mankind needs to survive on Earth. The entire global community pools its resources to send a mission into space to deliver a bomb to reignite the part of the Sun that is failing. Our story concerns the eight astronauts and scientists who lead this mission. On their journey towards the Sun the crew stumble upon the ship that was sent on the same mission seven years previously, the Icarus I, drifting in space. From this point on things start to go very wrong and it’s about how the crew react under the enormous pressure of their endeavor to save mankind.”

Beetje ongeloofwaardig allemaal, maar lijkt me toch een leuke film om met jullie te delen.
    "Een leven kan niet mislukken, want een leven kan ook niet lukken"

Ik heb wat voorstukjes gezien op tv. Lijkt me net zo ongeloofwaardig als 'The Core'. Het idee van dat soort films vind ik vaak goed, maar springt zo snel over op heldendaden van de mens, en hoe onwaarschijnlijk ook, uiteindelijk lopen dat soort films goed af. Ik neem aan dat dit bij deze film niet anders zal zijn. Zo'n film lijkt me stukken beter als het gewoon gebeurd, dat er niks tegen gedaan kan worden.

Is er al iemand die deze film gezien heeft?
    Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
    http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

Hij lijkt me zeker leuk, maar inderdaad net zoals in Core lijkt het straks meer op een heldendaad...but anyway..Movies are not real

Verder lijkt het me wel een hele leuke film.. Net zoals bij The Core wel leuk was is dat al die vogels bijvoorbeeld van slag raakten.. Volgens mij zijn er bij Sunshine ook heel veel van dit soort gevolgen..

Ik heb hem gedownload, maar misschien ga ik hiervoor wel naar de Bios..
      "Have you ever tried to imagine how huge the universe is? I've tried it many times.."

Commentaar

Tja, ziehier een recensie :

http://www.cinema.nl/cinema/magazines/n ... s=34274351

Zonder al te veel op de pseudowetenschap te letten kunnen we kennelijk genieten van goede muziek, mooie plaatjes en de psychologische spanningen.

De azijnbode sluit weer eens af met een "Zo is Danny Boyle mild voor zijn publiek. Dat kan uiteindelijk zorgeloos de bioscoop uitwandelen. Eerst even de ogen dicht knijpen, snel een zonnebril op zetten en lekker in het park gaan hangen." Ik ben het zelden eens met de Volkskrant, vind ze doorgaans uiterst negatief en weinig ruimdenkend... Oezbeekse socio-drama's over de eenzaamheid van ouder wordende postbodes vinden ze vaak top.

Tjee Demelza, je hebt al een scherp oog en een voorspellende blik voor moderne filmproductie! Het loopt kennelijk weer goed af zoals in de meeste Amerikaanse producties. Misschien is er een alternatief einde voor Europese schermen met veel bloed en de geur van verbrand vleesch.
        "Zu groß, zu klein, Er könnte etwas größer sein..."

Commentaar

Haha! Helaas is dat wel wat het grote publiek wilt en wie ben ik daarin? Ik zou liever een echte rampenfilm zien waarin het leven op aarde voorgoed zou veranderen door de een of andere milieu-, kosmische- of andere ramp. Zoals het echt kan zijn. Ik kan niet geloven dat een olieboorder de aarde zou redden door een inslag van een asteroïde te voorkomen. Of dat men bommen laat ontploffen in het binnenste van de aarde. O, en dat ook nog met een soort van ruimteschip. Dat is niet realistisch. Maar goed. Ik zal wel een andere smaak hebben wat dat betreft.
          Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
          http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

Sjonge jonge. Bij Spiderman klaagt toch ook niemand over de geloofwaardigheid?
            Het is niet mijn type film, maar hij is toch ook gewoon bedoeld om chips bij te vreten en verder niet te veel nadenken.

Origineel geplaatst door elvicente
            Oezbeekse socio-drama's over de eenzaamheid van ouder wordende postbodes vinden ze vaak top.
            Hahaha!
            "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Jaaaaa! ippies en cola!!!

Op zich vind ik dit soort SF wel mooi om naar te kijken, vooral hoe ze de ruimte hebben nagebootst en planeten, en hoe en met wat voor schip ze daarin reizen ed.
              Vixen GP-D2 montering | DD-1 autoguider mod | Soligor 400mm 6.3 | Rikenon 135 mm 2.8 | 115 zelfbouw reflector.

Commentaar

Wat een flauwekul deze film

Zie het onder ogen alles is vergankelijk.

Commentaar

Origineel geplaatst door Roel
                  Sjonge jonge. Bij Spiderman klaagt toch ook niemand over de geloofwaardigheid?
                  Nee?

Geloofwaardigheid is een rekbaar en relatief begrip. Niet te verwarren met realisme! Star Wars, bijvoorbeeld, gaat uit van een niet al te realistisch gegeven. Maar binnen dat raamwerk moet e.e.a. wel geloofwaardig blijven, anders stort de boel in. Zie bijvoorbeeld het einde van Revenge of the Sith waar een zo onwaarschijnlijke hoop dommigheden van een orde van wijze mannen zowat tot de ondergang leidt. Dat stoort danig.

,xtG
                  .tsooJ
                  Ich bin ein Kollaser.
                  http://www.kollaser-sternbeobachter.de/

Commentaar

Gisteren gezien.

Geen zak aan; veel te langdradig en ik zie liever een echte horror zoals Alien.

Commentaar

k heb hem een tijdje geleden al in de bios gezien.
                      ik moet zeggen ik vin het een leuke film.
                      oke hij is een beetje ongeloofwaardig maar dat maakt het juist erg leuk.

Commentaar

ik heb hem ook gezien, best leuke film hoor! Mooie special effects zitten er wel in.

Commentaar

Ik heb hem gezien SAAIIIII Stomme film die nergens op slaat vooral op het laatste:P Ze hadden hiervan een veel mooieere film van kunnen maken

Commentaar

Wat was dat een k.t film zeg!
                            Veel van verwacht maar niet gekregen.
                            And I realised with horror that I’d seen this awful thing before...

Commentaar

Ik vond het wel een leuke film, ok het einde is wat kortaf. Maar het idee met het zonne "protectie" scherm of hoe ze het ook noemde was wel leuk bedacht.

Commentaar

Werken...
                              X