Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Futurama

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Futurama

Ik zie dat er nog geen topic is voor deze geweldige serie van de makers van The Simpsons. De serie liep van 1999 tot (ik geloof) 2004, maar stopte toen.

Nu zijn er echter weer plannen om vanaf 2008 weer met nieuwe afleveringen te komen! Voor velen toch goed nieuws, want de serie heeft een hele grote fanbase.

Hieronder enkele leuke filmpjes!

<object><param></param><param></param><embed></embed></object>
    Het introfilmpje van Futurama

Door velen wordt dit omgeschreven als het meest verdrietige moment uit de historie van de televisie. De hoofdpersoon Fry had een vriend in de vorm van een hond toen hij van 1997 tot 2000 op aarde leefde. Toen hij wakker werd in het jaar 3000 miste hij zijn hond zo erg, dat hij die graag weer tot leven wilde wekken. Toen het proces bijna voltooid was, kwam hij er echter achter dat zijn hond 15 jaar was geworden. Dit betekent dat de hond nog 12 jaar had geleefd na de 'schijndood' van Fry. Fry denkt dat zijn hond in de tussentijd wel andere baasjes heeft gehad en hem niet meer kent, dus wil hij hem niet meer tot leven wekken. In de eindscene komt echter de vreselijke conclusie: het hondje van Fry heeft 12 jaar voor de stoep van de pizzeria zitten wachten op de terugkomst van Fry.

Al Gore & Bender

Hoe zien ze in het jaar 3000 het internet?

Carwash

Kijk voor honderden filmpjes van Futurama op http://www.youtube.com en zoek naar 'Futurama'

Object en embed willen niet echt op het forum Tim Is een beetje onveilig
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Ik heb Futurama af en toe eens gezien....kon me niet zo boeien....maar dat wat je nou net schreef met dat hondje......daar krijg ik nou kippenvel van.....tekenfilm of niet......
      Polarex 75/1200 - Polarex 60/700
      EQ6-pro
      SPC900NC/00
      Nikon;
      D70 - F80 - F50
      50mm/f1.8 - 105mm/f2.8 - 300mm/f4
      18~70mm/f3.5~4.5 DX, 35~80mm/f4~5.6, 70~300mm/f4~5.6, 80~400mm/f4.5~5.6

Commentaar

Werken...
      X