Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

IdeeŽn voor nieuwe Star Trek

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

IdeeŽn voor nieuwe Star Trek

EDIT DOOR MARIJN: Nieuw topic gemaakt, omdat onderstaande berichten in het topic waar het geplaatst werd off-topic was.

Ik krijg niet snel genoeg van Star Trek. Ik kan mijn verstand redelijk op 0 zetten zodat elke afleverin g een hoge herhalingswaarde heeft. Ik hoop dan ook snel date r toch een nieuwe serie wordt opgezet. Enterprise was vernieuwend. geen synthy muziekje maar een rockbalad als intro muziek. Ik was erg bang dat het interieuer van het schip op een of andere manier vreemd zou aandoen omdat het nog voor TOS speelt. Maar dat ging goed!

Er zijn veel ideeen voor nieuw materiaal. Ikz elf denk aan Star trek Accademy. Zou kunnen gaan over de Strafleet opleiding met excursies naar verre planeten. kan ook gaan over een opleidingsschip dat in een ver deel van het heelal verzeild raakt en waar jonge mensen snel moeten volwassen worden.

Of Star Trek Colony. Een serie over een kolonie van de aarde waar, zo blijkt, ooit een machtig ras heeft geleefd waarvan ze af en toe artefacten vinden en dat is dan een mooi storyarch. verder is de planeet een betwist genbied dat soms aangevallen word en waar de kolonisten slim moeten spelen om de planeet te behouden. Er is een klein station in een baan rond de planeet en ze hebben de beschikking over een paar schepen, een stevig stuk schip voor defense en een oude carhgo hauler om handelsmissies mee te vliegen. Aarde is te ver weg voor enige hulp. of ze dachten dat deze kolonistaie mislukt was. En de kolonisten weten aarde niet eens te vinden omdat ze misschien door een spatial rift ver weg zijn beland.

ik denk dus dat er nog genoeg te beleven valt.

Een soort van Startrek: Starfleet acadamy zou idd wel leuk zijn. Ik weet alleen niet hoe het gaat zijn als je er allemaal jonge mensen in stopt. Kan heel erg goed uitpakken, maar het moet geen Startrek 90210 worden als je begrijpt wat ik bedoel.
    Verder vond ik het erg leuk om in ST:E karakters uit TOS te zien. Tholians, Orions en TOS-Klingons om maar eens wat voorbeelden te noemen. Geeft de zaak een mooi samenhangend geheel. Misshien dat een soort van Startrek: Klingon ook wel leuk is. Klingon cultuur doet het sowieso altijd goed en het zou grappig zijn er wat meer van te laten zien
    "I canna' change the laws of physics captain!"

Commentaar

Star Trek: Colony bevalt me wel!

Genoeg te beleven op de planeet, op het ruimtestation en in de ruimte. Het zou mooi zijn als het machtige ras, dat ooit op de planeet heeft gewoond, weer terugkomt om 'hun planeet' terug te winnen. Een soort final battle.

Of misschien dat een bepaald vijandelijk ras zich 'goed' gedraagd en dat de kolonisten het ras gaat vertrouwen, met verschrikkelijke consequenties. Bijvoorbeeld de eerste ontmoeting met de Cardassians. Eerst gaan ze een vriendelijke band aan met het ras, maar daarna blijkt dat ze als doel hebben het veroveren van de kolonie.

Commentaar

Hehe, ik weet dat het onmogelijk is, maar ik zou het altijd wel leuk vinden als je meerdere series in ťťn universum laat afspelen.

Bijvoorbeeld een nieuw wormgat die ontdekt wordt in een uithoek van de federatie en vervolgens leidt naar een "galaxy far away" waar de Galactische Republiek probeert de laatste restanten van het Sith Empire uit te roeien...en raad eens waar de Sith naar toe vluchten? Nadat ze als eerste hun macht gebruikt hebben om de Borg voor eens en voor altijd uit de weg te ruimen, maakt dat de weg vrij voor een nieuw Sith Empire, in een sterrenstelsel zonder Jedi en zonder force-sensitives. Kan de Federatie deze nieuwe vijand weerstaan?

Zie je het al voor je? Een Borg Cube tegen een Star Destroyer of de Death Star die Bajor in puin legt? Lijkt mij iig zeer vet! Meer alleen mogelijk in de fan fiction uiteraard. Misschien ga ik er zelf wel een verhaal over schrijven!
        This person attempts not to panic, with the aid of several towels.

Commentaar

Klinkt aardig, Olaf, maar ik zie toch liever een pure Star Trek serie. Ik ben dan ook geen Star Wars fan

Wat vinden jullie trouwens van de trailer op de site van 'Star Trek: Of Gods and Men'.

Ik moet zeggen dat het me bevalt. Lekker 60's graphics met uiteraard vernieuwingen.

Commentaar

Geen Star Wars fan? Tsss, afvallige...
            This person attempts not to panic, with the aid of several towels.

Commentaar

Werken...
            X