Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

"Taken"

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

"Taken"

Mocht je deze mini-serie nog eens in het filmboekje zien staan, is deze een echte aanrader voor de SF-liefhebbers.

http://www.cbc.ca/taken/

Dit is een zeer goede mini-serie door Steven Spielber die begint bij de crash in Roswell en een famillie volgt die in "contact" is geweest, tot in het heden. Heel realistisch gemaakt, in de zin van, dit zou echt kunnen als je gelooft dat er meer is. En laat vooral intermenselijke reacties zien en hoe de "overheid" met zulke dingen zou omgaan. Net als bij "the 4400". Alleen is the 4400 meer op actie gericht en bij " Taken" gaat het om het verhaal.
    Polarex 75/1200 - Polarex 60/700
    EQ6-pro
    SPC900NC/00
    Nikon;
    D70 - F80 - F50
    50mm/f1.8 - 105mm/f2.8 - 300mm/f4
    18~70mm/f3.5~4.5 DX, 35~80mm/f4~5.6, 70~300mm/f4~5.6, 80~400mm/f4.5~5.6

Ik heb heel de serie gevolgd toen deze op tv was, zeer spannend, een aanrader!
    Vixen GP-D2 montering | DD-1 autoguider mod | Soligor 400mm 6.3 | Rikenon 135 mm 2.8 | 115 zelfbouw reflector.

Commentaar

heb ik gezien op dvd

echt super spannend

-BaN-
      Meade LXD75 6"
      Samsung GX-1L 18-55
      Orion Shory Plus 2x Barlow
      Plossl series 500 4mm , 6.5mm
      Meade series 4000 DS Super plossl 26mm

Commentaar

Wat voor soort serie is het?

Een zoetsappige serie AKA E.T.?

Of toch meer sci-fi ala The 4400.

Commentaar

@Tim,

het is meer een soort "realistische" sci-fi ala scully en mulder. Maar dan doorlopend.
          Vixen GP-D2 montering | DD-1 autoguider mod | Soligor 400mm 6.3 | Rikenon 135 mm 2.8 | 115 zelfbouw reflector.

Commentaar

soort X-Files maar dan als film

-BaN-
            Meade LXD75 6"
            Samsung GX-1L 18-55
            Orion Shory Plus 2x Barlow
            Plossl series 500 4mm , 6.5mm
            Meade series 4000 DS Super plossl 26mm

Commentaar

Origineel geplaatst door Tim
              Wat voor soort serie is het?

Een zoetsappige serie AKA E.T.?

Of toch meer sci-fi ala The 4400.
              het is zeker een typisch Spielberg prodyuct en daar zit altijd een zoetsappig kantje aan. het draait immers allemaal om een klein meisje uiteindelijk. Het heeft iets van The 4400 maar is doorlopend als verhaal en verdiept zich in een aantal families die met elkaar in verband staan door een gedeelde geschiedenis waarbij ze aan verschillende kanten van goed en fout stonden.

Commentaar

Ik heb de complete serie gezien maar ik vond het steeds ongeloofwaardiger worden. Echt alle dingen die zo'n beetje over UFO's is gezegt wordt er als "waar" beschouwd. Viel me tegen.

Commentaar

Werken...
                X