Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Babylon 5 (kans op spoilers)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Babylon 5 (kans op spoilers)

Zijn er hier eigenlijk fans van de serie Babylon 5?

nope nooit gezien is het wat?

Commentaar

Ja :P

Een van de beste sci-fi series! Beter dan al het andere pulp op televisie! Moet je dus zeker een keer kijken (als je van bijvoorbeeld Star Trek en Battlestar Galactica houdt).

Commentaar

houd ik niet van
        ik hou het wel bij:
        desperate housewives
        gilmore girls
        grey's anatomy
        everwood
        vergeetik nog wat?? (A)

Commentaar

Origineel geplaatst door Maantje Miranda
          houd ik niet van
          ik hou het wel bij:
          desperate housewives
          gilmore girls
          grey's anatomy
          everwood
          vergeetik nog wat?? (A)
          OMG

:violent1:

maar het is jouw mening dat die series leuk zijn

Commentaar

mwhaha weet je hoe cool dat is allemaal dinsdagavond echt mijn avondje..

Commentaar

Je vind de OC ook leuk zeker :P

Commentaar

whahahha ja ik wist dat ik wat vergeten was:P mwhahaha die idd the OC! helemaal geweldig!

Commentaar

Babylon 5! De Shadows! De Vorlon! De Narn! De Minbari! The First Ones! John Sheridan!

U heeft een medestander gevonden Tim. Babylon 5 is met voorsprong de beste sf-serie ooit gemaakt! The last best hope for peace!
                  This person attempts not to panic, with the aid of several towels.

Commentaar

Woehoe ^_^

Maar ik blijf de Star Treks ook goed vinden hoor

Commentaar

Zeker wel! Mijn comp staat altijd te downloaden dus als ik 's avonds thuiskom zit ik altijd allerlei series te kijken. Star Trek TNG, Voyager, DS9, Babylon 5 en.....*tromgeroffel*...

South Park! Met voorsprong mijn favoriete tv-serie en in mij nogen veel beter dan the Simpsons (al is dat ook erg leuk).

Commentaar

Ik was vroeger een South Park fan, maar ik vind dat The Simpsons het toch iets beter doet. Alhoewel de laatste seizoenen van The Simpsons een stuk minder zijn dan seizoen 3 tot seizoen 12.

South Park is overigens ook leuk! Alleen vind ik de animatie minder en ik vind dat ze de grofheid soms gebruiken als humor, terwijl ik juist liever wat diepe humor wil.

Seinfeld vind ik zelf ook briljant!

Commentaar

Origineel geplaatst door Tim
                          Je vind de OC ook leuk zeker :P
                          THE OC Rulezzzzz!!!
                          Hahaha vette serie is dat zeg.
                          Kan niet wachten om serie 3 te downen
                          Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Anti the OC! Bah! Ongeinspireerde bagger!

Maar South Park vind ik persoonlijk leuker dan The Simpsons. Het is wat minder diepgaand inderdaad en niet goed geanimeerd, maar ik lig bij het kijken van SP echt onder mijn bank te rollen van het lachen hoor! Terwijl ik bij The Simpsons meer een soort grijns op mijn gezicht heb.

Commentaar

Kijkt er iemand iedere vrijdagavond naar Lost?????
                              Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
                              http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

Werken...
                              X