Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

How to See a Black Hole: The Universe's Greatest Mystery

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

How to See a Black Hole: The Universe's Greatest Mystery

Documentaire die onderzoekers volgt terwijl ze proberen de allereerste foto van een zwart gat te maken. Ze moeten de wereld rondreizen om een revolutionaire telescoop te bouwen die de gehele planeet overspant.

"I'm gonna have to science the sht out of this." [sic] (Mark Watney - The Martian)

Leuk, vaak gaat het bij documentaires over dit soort onderwerpen meer om visuele effecten dan om de inhoud, heb snel wat stukjes bekeken en dit lijkt beter. De mensen die hierbij zijn betrokken mogen hun verhaal doen, zoals Max "Multiverse" Tegmark, zie ik. Goede tip, ga het nog helemaal bekijken.

Commentaar

Wacht niet te lang want YT kan het er elk moment afhalen. Het is zeer de moeite waard. Ik ben benieuwd wat ze nog meer gaan waarnemen met de Event Horizon Telescope.

Het is trouwens leuk om te zien dat de beroeps astronomen dezelfde problemen hebben als de amateurs.
      "I'm gonna have to science the sht out of this." [sic] (Mark Watney - The Martian)

Commentaar

Origineel geplaatst door Observer Bekijk bericht
        Wacht niet te lang want YT kan het er elk moment afhalen.
        Als ik op YT iets tegenkom dat interessant is, dan maak ik een lokale kopie die ik ook offline kan bekijken.

Commentaar

Dank voor tip!

Commentaar

Werken...
          X