Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Oetie op TV

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oetie op TV

Yesss beroempt! Ben vanmiddag geïnterviewd over "de Kerstkomeet" (kuche) en andere astrozaken voor RTV Purmerend. Vanaf circa 8:00.

Ik kom verderop in het filmpje nog een paar keer terug maar ik snap het helemaal als je hem al snel weer afzet

http://rtvpurmerend.nl/video/1394679...-tv-23-12-2018
    Spuit 9 op zijn minst...
    16" Canopus met Nichol spiegel, 8" GSO dob, AZ-3+WO Zenithstar 80ED, Star Adventurer + 60D

Origineel geplaatst door oetie Bekijk bericht
    Yesss beroempt! Ben vanmiddag geïnterviewd over "de Kerstkomeet" (kuche) en andere astrozaken voor RTV Purmerend. Vanaf circa 8:00.

Ik kom verderop in het filmpje nog een paar keer terug maar ik snap het helemaal als je hem al snel weer afzet

http://rtvpurmerend.nl/video/1394679...-tv-23-12-2018
    Hi Hi :-) Leuk man.

Trouwens handig voor anderen, check het filmpje vanaf ± 08:00 minuten ...
    Celestron 8'' EdgeHD f/7, f/10 | WO Star71-II | AVX mount | StarSense | PoleMaster | Lodestar X2 | OAG | ZWO ASI120MC-S | ZWO ASI071MC Pro

Commentaar

Dat staat er toch Maar misschien niet duidelijk genoeg, in dat geval: sorry.
      Spuit 9 op zijn minst...
      16" Canopus met Nichol spiegel, 8" GSO dob, AZ-3+WO Zenithstar 80ED, Star Adventurer + 60D

Commentaar

Origineel geplaatst door oetie Bekijk bericht
        Dat staat er toch Maar misschien niet duidelijk genoeg, in dat geval: sorry.
        Ach sorry, kan niet lezen. Chapeau voor de antwoorden trouwens die out-of-the-box op je werden afgeschoten, neem ik aan, was dit "live"...?
        Celestron 8'' EdgeHD f/7, f/10 | WO Star71-II | AVX mount | StarSense | PoleMaster | Lodestar X2 | OAG | ZWO ASI120MC-S | ZWO ASI071MC Pro

Commentaar

Oetie, je bent een kei !
          Hopeloze Alpha met Bêta interesse

Commentaar

Er is wel een beetje in geknipt en ik wist ongeveer wat ze zouden gaan vragen maar sommige dingen zag ik idd niet aankomen haha! En nu ik het terugzag merkte ik zelf bijvoorbeeld ook dat ik een aantal keer eigenlijk helemaal niet de kans krijg om mijn verhaal af te maken van die interviewer. Ik vind het zelf dus nog wel een beetje een zooitje wat ik allemaal vertel maar over het algemeen vind ik het wel leuk geworden en merk ik ook wel dat ik steeds een pietsiebeetje minder cameraschuw begin te worden
            Spuit 9 op zijn minst...

Commentaar

Oetie met een trillend stemmetje Maar al heel snel te enthousiast om nog zenuwen te hebben

Ik kwam niet meer bij toen hij vroeg welke wij nu juist waren op de foto van de Virgo Cluster!

Goed gedaan hoor!!!
              Esprit 80ED f/5 Triplet, 127mm f/7.5 triplet, 10” LX200 ACF f/10; 12" f/4 Sumerian; C11 EdgeHD - iOptron CEM60, iOptron IEQ45 pro - ASI 071 MC PRO

Commentaar

Ja dat was grappig Maar zo zie je maar hoe snel je zelfs als amateur kennis aanneemt bij een ander!
                Spuit 9 op zijn minst...

Commentaar

Heel erg goed gedaan!
                  Ga de weg die jou het beste lijkt.

Commentaar

Dat doen ze expres, van te voren zeggen wat ze gaan vragen, en daarna iets heel anders vragen. Daar krijg je spontane antwoorden van, en dat schijn de alfa en omega te zijn van de televee, spontaniteit.
                    What where the skies like when you were young?

Commentaar

Nja nou ja gelukkig begonnen ze niet "spontaan" over dingen waar ik echt geen bal vanaf weet hehe... Dat heb ik wel eens gehad in een radio-interview. Dat ging geloof ik over meteoren en toen opeens kreeg ik een vraag over een recent resultaat over Mars waar ik niets over kon vertellen. Pijnlijk.
                      Spuit 9 op zijn minst...

Commentaar

En tegen al die 'gevestigde media die er een potje van maken': better call Oetie!
                        Zeker als er echt iets te zien is aan de hemel zoals een maansverduistering of komeet. Een echte hobby-astronoom kan beter uitleggen wat je dan kan verwachten dan de gemiddelde weerman of zelf een astrofysicus. Dit was leuk, dus graag meer van dit.
                        "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Driewerf chapeau. Superknap dat je dat durft en er ook nog in slaagt een inhoudelijk goed verhaal te vertellen, zelfs bij onverwachte vragen.
                          16" F4.5 Harroscope, 102/1000 Refractor, 4.5" F4.4 Newton, 50mm F4 Gropescope.
                          Is aoibhinn liom na réaltaí.

Commentaar

Goed gedaan Esther!
                            200mmF5 Carbon, 150mmF12 Intes MK67, ED80mmF6, Towa 60/700, Coronado 40mmF10 PST, Fujinon 10x50, ZWO ASI174MM cooled, ASH mount, NEQ5, HEQ5pro en L-200 spectrograaf. Radio callsign PA3SKY

Commentaar

Bravo! Je moet het maar durven... is toch wel even iets anders dan (lekker anoniem) op AF je verhaal doen. En het gaat je erg goed af hoor
                              16 inch F/3.8 & 10 inch F/4.8 Sumerian Alkaid op EQ-platform / SW Heritage 130 / Vixen 60mm refractor / 16 x 70 bino op P-mount / Swift Audubon 8,5 x 44 / Vixen SG 2.1 x 42

Commentaar

Werken...
                              X