Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

anwb boek

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

anwb boek

heb vrijdag een boek gekocht bij de standaard boekhandel in gent van de anwb het boek noemt heelal prachtig boek zijn 50 euro zeker waard vol mooie foto's en veel info
    Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Is dat een groot, hardcover boek? Ik geloof dat ik dat ook heb zien liggen bij de boekhandel, maar heb er niet in gekeken omdat ik de tijd niet had. Waar gaat het precies over? Algemene beginnersinformatie over objecten of staan er ook diepgaandere onderwerpen in?
    Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
    http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

hij is zowel voor beginners als voor gevorderden de planeten met al zijn manen staan er met foto in en uitleg .alle sterrenbeelden met foto en tekening en wat er te zien is. maandoverzicht waar de planeten staan en sterrenkaarten per maand over nevels en sterren en honderden foto's
      het is echt een goed boek een echte aanrader
      Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Commentaar

Dus niet alleen gericht op de theorie! Leuk dat ook de sterrenbeelden behandeld worden. En boek voor alle belangrijke informatie. Dat ontbrak er nog in mijn boekenkast. Jammer dat het boek best wel prijzig is.
        Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
        http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

dat dacht ik ook maar eenmaal ik het boek opende en zag wat er allemaal instaat was ik verkocht en het boek ook

Commentaar

Ik heb het boek voor mijn verjaardag gekregen
            enkele foto's
            Weet niet of dit mag, maar voor belangstellenden onder ons:
            ISBN:978-90-18-02514-4
            Meade LXD55 refractor
            Vixen 80sf ED porta

Commentaar

Heb het boek vorige week in Utrecht gehaald bij Selexyz Broese. Erg mooi exemplaar!

Commentaar

Het is de Nederlandse vertaling, zo te zien, van het boek 'Universe', dat in 2005 is verschenen.
                Jan
                'Kies de weg van de meeste weerstand' (Erik Scherder, neuropsycholoog)

Commentaar

Origineel geplaatst door janvangastel
                  Het is de Nederlandse vertaling, zo te zien, van het boek 'Universe', dat in 2005 is verschenen.
                  Ow 8) , is het een boek dat al 2 jaar oud is. Maar ja, ik kende beide nog niet.

Commentaar

De engelstalige versie heb ik een paar maanden geleden gekocht voor 35 euro bij Selexyz in Groningen. Dus mocht de taal geen probleem zijn kan je daar wat op besparen.
                    Polarex 60/900 EQ; Borg 71FL; Lunt 50mm

Commentaar

Re: anwb boek

ik heb het boek,ook gekocht,werkelijk prachtig geillustreerd ,met veel goede theorie,en overzichtelijk,en sterrenkaarten ,gaat in het het algemeen over astronomie,
                      voor anwb leden 47,95.

rene

Commentaar

Werken...
                      X