Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

De ontrafeling van de kosmos

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

De ontrafeling van de kosmos

Van Brian Greene, 2005, Spectrum isdn 9789027490827. Over ruimte en tijd, Supersnaar-en M-theorie. Al eerder kort aandacht voor geweest in dit topic, maar ik kop 'm er nogmaals in. Verrukkelijk (populair-)wetenschappelijk werk welk niet zozeer verklarend als wel inzichtelijk vruchten afwerpt, met de nodige pret. Lezen!

Aanrader! Heb hem ook gelezen! Brian Greene legt alles zeer begrijpelijk uit en het boek is daarom ook heel goed te volgen voor mensen die nooit exacte vakken hebben gehad, zoals ik.
    Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
    http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

Origineel geplaatst door Demelza
      Aanrader! Heb hem ook gelezen! Brian Greene legt alles zeer begrijpelijk uit en het boek is daarom ook heel goed te volgen voor mensen die nooit exacte vakken hebben gehad, zoals ik.
      En zoals ik........

Commentaar

En Nederlandstalig hoop ik ? Dan kan ik hem op mijn cadeaulijstje voor kerstmis zetten.
        254mm f/4.7 Dobson | 130mm f/5 Newton EQ2 | 10x50 Helios verrekijker

Commentaar

Origineel geplaatst door Jurgen
          En Nederlandstalig hoop ik ? Dan kan ik hem op mijn cadeaulijstje voor kerstmis zetten.
          En of, wel 600 pagina's, kom je de kerstdagen mooi mee door....

Commentaar

Heb hem voor mijn nieuwjaar gekregen, idd een knoert van een boek, leuk ! Voor de ge´nteresseerden : Momenteel ligt hij in de Standaard Boekhandel uitgestald in de winkels.
            254mm f/4.7 Dobson | 130mm f/5 Newton EQ2 | 10x50 Helios verrekijker

Commentaar

En voor maar 36 euro bij bol.com, een koopje voor een boek van 600 pagina's.

Commentaar

Origineel geplaatst door lichtjaar
                En voor maar 36 euro bij bol.com, een koopje voor een boek van 600 pagina's.
                35,95 bij de selexyz boekhandels...

Commentaar

Werken...
                X