Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Vier kranten van 21 juli 1969!

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Vier kranten van 21 juli 1969!

Ik ben blij!

Op Marktplaats stond een advertentie waarin een hele berg oude kranten omtrent het Apollo programma werden aangeboden. De adverteerder bleek ze ook per stuk aan te bieden, dus nu ben ik in het bezit van 4 verschillende kranten van 21 juli 1969, DE datum waarop de eerste mensen op de Maan stonden!

De twee mooiste heb ik ingelijst en hangen nu boven het bureau.

"Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Wow! Mazzelaar! Ik moet ook maar eens op zoek gaan. Jij hebt echt een neus voor dit soort dingen, Roel!
    Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
    http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

KLIK
      De rest heeft ie dus nog...
      "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Dank voor de tip!
        Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
        http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

lol jij bent snel

vanmiddag zit ik bij je op de bank als ze op de mat vallen en nu hangen ze al boven je bureau!!
          *vond Robson 1.0 bouwen toch een heel stuk simpeler dan nu het ineens zo klein moet :\

Commentaar

Nu zien we meteen de ware reden voor de maanlanding: "Armstrong en Aldrin rusten uit voor terugreis". Best duur voor een korte vakantie ;-)
            Only the true messiah denies his divinity

Commentaar

Heel mooi Roel. Het is inderdaad leuk om allerhande oude dingen te sparen die verband houden met astronomie. Vroeger deed ik dit ook. Zo heb ik postzegels van de eerste maanlanding, de eerste man in de ruimte, de eerste amerikaan, Laka, de eerste maansonde die de achterkant van de maan fotografeerde. Oude folders van Taso, waar hun 8V model in staat, zowat hun enige uitstekende telescoop. Kon ik die maar eens op de koop tikken. Mmm, nostalgie 8)
              Tussen al die documenten vond ik zelfs wat euro's. Waarschijnlijk was dit voor een illegale astronomische spaarpot
              Celestron C8 - Orion ED100 - Orion ED80 - Skywatcher ST80 - Tasco 17TR- Omegon Argus 16x70 - Helios Naturesport 10x50- Meade LDX75- AZEQ5

Commentaar

Werken...
              X