Voor het Achterhoekweekend hebben we een probleem.
Onze vast locatie is alleen beschikbaar in de weekenden van 17 maart en 13 april, en niet in de weekenden van 10 en 7 april.
Die weekenden zijn echter ook al allerlei andere waarneemactiviteiten in o.a. Wateren, Grandpre en Snowview

Met het moderatorteam hebben we besloten toch graag het Achterhoekweekend door te laten gaan, ondanks het feit dat veel forumleden dan niet kunnen.

Echter: die weekenden ben ik zelf ook niet in Nederland. Ik kan het daarom dit jaar niet organiseren. Ik zoek daarom iemand die in een van de twee genoemde weekenden (je mag zelf kiezen welke!) de organisatie op zich kan nemen. Ik zal je natuurlijk helpen in de voorbereiding, dus je hoeft niet alles alleen te doen.

Een alternatief is dat iemand een andere locatie weet. Daar zijn dan, vanwege dat het kort dag is, wel eisen aan verbonden: een opmerking als "Is kampeerboerij Het Kleine Boompje in Tietjerkstradeel niet iets" helpen niet, en zal ik weghalen uit de reacties. Als je een locatie weet, weet dat die donker genoeg is, weet dat er geen mensen in de buurt zijn die overlast van ons ervaren 's nachts, weet dat het niet zompig is, en weet dat deze beschikbaar is, dan pas is het een optie voor dit jaar. En ook dan vraag ik om hulp, want in je eentje zo'n weekend organiseren als je de locatie en de omgeving niet kent is een behoorlijke kluif werk die ik alleen niet voor elkaar krijg.

P.S. als je interesse hebt mag je me natuurlijk ook PM-en