Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Vraag: ombouwen lawaairefractor naar zoeker

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Vraag: ombouwen lawaairefractor naar zoeker

Ik heb nog een Ganymedes 60/700 uit de jaren '80 liggen waarvan ik een zoeker met breed beeldveld wil maken voor mijn macrootje. Kan ik het ding straffeloos inkorten?

Lijkt me niet; dan kun je nooit meer scherpstellen. Brandpunt wordt bepaald door de lens.
    Batchainpuller schreef: Ik vind wel dat een dob zoals een samuraizwaard naar je lichaamsverhoudingen op maat gemaakt moet worden.

Commentaar

Wat Ernstjan zegt.

Bovendien, zonde van die kijker om te verzagen!!!

EDIT: wat betekenen de woorden "lawaairefractor" en "macrootje" in vredesnaam?
      "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Origineel geplaatst door Roel
        Wat Ernstjan zegt.

Bovendien, zonde van die kijker om te verzagen!!!

EDIT: wat betekenen de woorden "lawaairefractor" en "macrootje" in vredesnaam?
        Dingetje is van kunststof, kostte destijds('80) zo'n 110 gulden, dus dat lijkt me niet in de categorie 'geweldig' te vallen maar ik bedoel het niet denigrerend hoor, macrootje zie mijn onderschrift. Misschien is er iemand in om een ruil met een 8x50 zoeker te overwegen? Maar dat is een ander topic.

Commentaar

Ik heb wel een 8x50 zoeker te koop maar ik ben niet geinteresseerd in een ruil daar ik juist wat probeer op te ruimen.
          Batchainpuller schreef: Ik vind wel dat een dob zoals een samuraizwaard naar je lichaamsverhoudingen op maat gemaakt moet worden.

Commentaar

Is al een pb voor onderweg.

Commentaar

Origineel geplaatst door ernstjan
              Lijkt me niet; dan kun je nooit meer scherpstellen. Brandpunt wordt bepaald door de lens.
              Is me helder, was achteraf gezien geen bijster intelligente vraag. Slotje.

Commentaar

Werken...
              X