Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Nieuw! Celestroel/Chanel AstroBril

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Nieuw! Celestroel/Chanel AstroBril

Vanwege het uit productie nemen van de Celestroel AstroFlap en een uniek samenwerkingsverband met Chanel kunnen wij u vanaf heden het volgende aanbieden:

De Chanelstroel AstroBril.

Vanwege de onvindbaarheid van piratenlapjes van goede kwaliteit zochten wij een alternatief voor de waarnemer met spierpijn in zijn of haar niet-waarneemoog. Dat rare knijpen is niet alleen vermoeiend, het ziet er ook nog eens niet uit.

Kies voor klasse en stijl, ook tijdens het waarnemen, koop een Chanelstroel AstroBril!

slechts 129,95
    "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Waahahaha, mij kun je opvegen

Hoe verzin je het..

Commentaar

Heb je ook een oplossing voor mensen die al een bril dragen????

Twee brillen op mijn neus lijkt me niks.

Wel weer brillant gevonden
      305mm f/5 Sumerian Canopus | 120mm f/5 SW Achromaat | 60mm Lunt Solarscope + 50mm DS

Commentaar

Hmm, brildragers kunnen misschien zo'n oogplakker gebruiken die kinderen met een lui oog soms dragen. Meestal kun je er ook nog een leuk stikkertje op plakken. Een sterretje bijvoorbeeld. Ze zijn zowel links als rechts te gebruiken.
        De kosten zullen in Nederland verrassend laag zijn. Met het huidige weer kun je met een verpakking van twintig wel een paar jaar vooruit.
        Polarex D60 900mm/parallactisch statief + motor
        Sumerian Optics Propus (prototype) 10" F/4.7 (Protodob)
        Sumerian Optics Canopus 18" F/4.3 (Hyperdob)

Commentaar

Het lapje door astrofolie vervangen Roel.
          Donker genoeg tijdens de nacht en overdag bruikbaar om naar de zon te kijken. (wel even je rechteroog dan dichtknijpen)

Commentaar

henkp je kan mij nu ook opvegen wat een ideeŽn om te testen.

Commentaar

Origineel geplaatst door Hyperion
              Een sterretje bijvoorbeeld. Ze zijn zowel links als rechts te gebruiken. De kosten zullen in Nederland verrassend laag zijn. Met het huidige weer kun je met een verpakking van twintig wel een paar jaar vooruit.
              Je kan ook meerdere sterretjes zien en het enige wat je moet hebben is een hamer en je hoofd:

Commentaar

Bah Roel, wordt jij nu ook al zo commercieel? Ä 129,95 voor een kapotte bril! Ben je nou helemaal besodemieterd.
                "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
                - Roel & Steem, 2019

Commentaar

Steem ik denk dat de prijs zo hoog is vanwege de ontwikkel kosten en de vele prototypen.
                  Vergeet niet dat hij er met wat mazzel 1 of 2 verkoopt 8) 8)

Commentaar

Persoonlijk denk ik dat Roel gewoon weer te lang boven een open fles terpentine heeft gehangen.
                    "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
                    - Roel & Steem, 2019

Commentaar

Commentaar

Anderen zijn Roel voorgeweest Steem , dus zo vreemd is zijn idee niet .
                        Persoonlijk vind ik deze net iets eleganter , maar die heeft een ander doel .
                        Die piratenlapjes lijken een betere oplossing , maar die zijn dan weer niet zo vochtbestendig .

Commentaar

Worden je GOTO's hier ook beter van?
                          "SQM is nothing, transparency is everything."

Commentaar

Bedankt voor de tip Roel, ik haal gewoon even een glas uit mijn zonnebril en plak het andere af met een sticker en Bob eh Roel is your uncle.

Commentaar

Met de eclips in Turkije 2006 had ik ook geen ooglapje nodig! Werkt perfect!
                              Een ander doehetzelfhandigheidje, voor de vliegende waarnemer: Vergeet niet je contragewichten thuis te laten. Je wil niet bij betalen voor 10 kilo dood gewicht. Maar neem een rol tape, neem lokaal stuk een van mamma-natuur en klaar!
                              Informatie uit energie in focus & cosmic debris in flatfields.

Commentaar

Werken...
                              X