Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

transport kisten

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

transport kisten

Hallo,

Een tijdje geleden was er iemand die hier vertelde dat hij
    kisten kon bouwen voor telescopen. het ging om licht gewicht kisten.

Ik kan de link even niet vinden.

Wie helpt me daar bij.

alvast bedankt
    Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Arend, kan hem ook niet meer vinden, kweet welke je bedoelde hij had er mooie foto's bijstaan van de koffers En wou er mss voor andere ook maken, als het maar op het gemak was.

En het was ook inderdaad iets van licht maar toch stevige koffers
    Kvond ze ook interessant.
    stond mss in Off-topic? gekuisd?
    Quelle horreur !
    Requiem pour un twister.

Commentaar

precies die bedoel ik.

Zal nog eens goed kijken.

bedankt.
      Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Commentaar

en Arend al succes met het vinden van de post?
        al aan beheerders en moderators gevraagd?
        Quelle horreur !
        Requiem pour un twister.

Commentaar

Nee, Leuk dat je er naar vraagt. maar heb het niet kunnen vinden.

Goed idee om het aan de moderators te vragen.

gr Arend

Commentaar

Die advertentie is verwijderd omdat commerciele handel hier niet is toegestaan.

Uit de forumregels :
            -Uiteraard is het niet toegestaan om voor commerciele doeleinden je producten te koop aan te bieden. Ook particuliere handel is niet toegestaan.

Commentaar

Okee,

Daarom kon ik hem dus niet vinden.
              Wellicht ben je bereid om de naam van de desbetreffende persoon (als je de naam nog weet) via een PB te mailen.
              Je zou me daar erg bij helpen.

Commentaar

? ja commerciŽle handel, het was toch iemand die voor zichzelf kisten bouwde, en ze liet zien. en eventueel zijn diensten aanbood als er iemand interesse zou hebben en tijd genoeg om op hem te wachten?

dit mag dus niet?

Dan zou je Roel zijn posts voor zijn anti-oogknijp schermpje in mijn topic dominant oog? ook mogen verwijderen, Dit kon ik namelijk ook bij hem 'bestellen' kweet naturlijk niet of ie er iets voor moest hebben.
                sorry Roel kneem het enkel als voorbeeld.

Maar als het zo is, geen probleem hoor, kvroeg het me gewoon effe af.
                als het commerciŽle handel is verwacht ik een bedrijf erachter...
                Quelle horreur !
                Requiem pour un twister.

Commentaar

Origineel geplaatst door Batchainpuller
                  Dan zou je Roel zijn posts voor zijn anti-oogknijp schermpje in mijn topic dominant oog? ook mogen verwijderen, Dit kon ik namelijk ook bij hem 'bestellen' kweet naturlijk niet of ie er iets voor moest hebben.
                  sorry Roel kneem het enkel als voorbeeld.
                  Haha, nee joh! Dat was als grapje bedoeld! Je gaat toch geen plaatje plastic bij iemand bestellen voor 25 euro, of wat "vroeg" ik er ook al weer voor? Sorry voor het evt. misverstand. Nee, het gaat hier om producten maken op bestelling om er wat mee bij te verdienen. Als we dat toestaan is straks de beer los en wordt het een soort van Marktplaats waar iedereen de advertenties voor zijn handeltjes kan neerzetten. Ik bouw bijvoorbeeld ook statieven en flock Newtons en dergelijke, maar ik adverteer hiermee niet op het forum. De grens tussen commerciele handel en particuliere handel is vaag, dat geef ik toe. Maar ergens moet een grens getrokken worden om toestanden als op Marktplaats te voorkomen. Waar die grens ligt wordt per geval door de moderators en beheerders bekeken.
                  "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Ja nee in je eigen topic hierover had ik De grap wel door.. denk 23,99 ;-)

maar pas op, kzou je wel een paar euro durven geven, als jij een mooi op maat gemaakt plaatje met juiste diameter voor bevestiging en wat velours erop zou maken.

ok hoor geen probleem.. maar het waren wel mooie kisten :-D

Maar ja, wat als ik nu kisten maak en die bij te koop zet?
                    zonder ze te adverteren, of op bestelling te maken.
                    maar gewoon zelfbouw transportkist voor c8 of zo...
                    Dit zou dan net weer wel kunnen??

Maar ja modereer maar hť, daarom zijn jullie ook moderators en beheerders.
                    Quelle horreur !
                    Requiem pour un twister.

Commentaar

Werken...
                    X