Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Mijn gepimpte C9,25

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Mijn gepimpte C9,25

Nou mensen hier is hij dan.

Een gepimpte C9. Uniek in nederland. :P :P

Ik vind hem wel mooi geworden.

gr Arend
    Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

hij is mooi geworden Arend
    The sky is not the limmit.

te koop Bresser messier 150/1200 f8.
    met statief + volgmotoren.

Commentaar

Origineel geplaatst door henryveld
      hij is mooi geworden Arend
      dank u

toch niet verkeerd een witte C9

gr arend
      Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Commentaar

Strak! Die grijze voor- en achterkant zijn ook mooi zeg.

Nu lijkt het echt een serieus wetenschappelijk instrument
        "Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. " - Philip K. Dick.

Commentaar

Origineel geplaatst door Prototype
          Strak! Die grijze voor- en achterkant zijn ook mooi zeg.

Nu lijkt het echt een serieus wetenschappelijk instrument
          Thankx,
          Ja, dat vond ik ook. Heb ik een beetje afgekeken van orion en takahashi.

gr Arend

Commentaar

Ik vind m mooi geworden Arend!

Heb je ook de buis aan de binnenkant gepimpt? of ga je dat nog doen?
            Vixen GP-D2 montering | DD-1 autoguider mod | Soligor 400mm 6.3 | Rikenon 135 mm 2.8 | 115 zelfbouw reflector.

Commentaar

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat is dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
              Dat is geen celestron meer!!!!

Mooi gespoten hoor, maar geen gezicht
              Eeuwig zonde!
              Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

*slik*
                30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Origineel geplaatst door Ossi
                  Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat is dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                  Dat is geen celestron meer!!!!

Mooi gespoten hoor, maar geen gezicht
                  Eeuwig zonde!

Ach ja smaken verschillen.

gr Arend

Commentaar

Origineel geplaatst door Nop
                    *slik*
                    Slik van mooi of van lelijk ?

Wel typisch trouwens. Als je mensen spreekt over bijv takahashi of orion dan vinden ze deze telescopen vaak prachtig.

gr Arend

Commentaar

Origineel geplaatst door b@rry
                      Ik vind m mooi geworden Arend!

Heb je ook de buis aan de binnenkant gepimpt? of ga je dat nog doen?
                      Hoi,

Ik heb de buis van binnen behandeld met antireflectie stof.
                      En de optiek is weer mooi schoon.

ben benieuwd of het gaat uit maken.

gr Arend

Commentaar

Ach, ik ben een hardnekkige Celestron fetisjist, en grijs en wit is de c9.25 nooit geweest
                        Net als dat vieze synta-akzo-oranje op die nieuwe "Celestron" kermistelescoopjes . Ach ieder zijn afwijking . Gloeit nog diep na in de nacht haha.
                        30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Ach, ik ben een hardnekkige Celestron fetisjist, en grijs en wit is de c9.25 nooit geweest
                          Net als dat vieze synta-akzo-oranje op die nieuwe "Celestron" kermistelescoopjes . Ach ieder zijn afwijking . Gloeit nog diep na in de nacht haha.
                          Ha,ha,

Des te reden meer om eens wat anders te doen. Ach je leeft maar een keer. :P

gr Arend

Commentaar

Laat je m in de woonkamer staan? Je muren en plafond passen uitstekend bij je C9.25. Ik had in jouw geval mijn muren en plafond in donkergrijs/oranje gespoten
                            Ik vind het wel mooi Arend. Ik kom me eens een keer bij je uitnodigen/opdringen om eens te kijken wat je allemaal aan tovermateriaal hebt staan. Mag dat?

Commentaar

Laat je m in de woonkamer staan? Je muren en plafond passen uitstekend bij je C9.25. Ik had in jouw geval mijn muren en plafond in donkergrijs/oranje gespoten
                              Ik vind het wel mooi Arend. Ik kom me eens een keer bij je uitnodigen/opdringen om eens te kijken wat je allemaal aan tovermateriaal hebt staan. Mag dat?
                              Wha,ha,
                              Is ook de volgende stap. De muren wit en oranje en het plafond zwart met sterrertjes.

Je bent van harte welkom hoor.

gr Arend

Commentaar

Werken...
                              X