Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

OnStep

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Origineel geplaatst door Rik_J Bekijk bericht
    Die OLED kun je met wat simple code ook dimmen maar ik neem aan dat je dat via een menutje al kan? Btw, display is ook in wit en blauw/geel verkrijgbaar!
    Ik vond het een wat moeizame exercitie om deze parts bij elkaar te verzamelen, dus heb ik een complete set besteld bij Dave Schwartz (eigenlijk de ontwikkelaar van dit model, hoewel gebaseerd op TeenAstro) in Canada voor ongeveer €30,- inclusief verzendkosten.Dus ik had niet echt invloed op de kleur.

De instellingen voor het dimmen en blanken van oled kunnen per sessie worden ingesteld in het menu, of vast via de sketch. Maar ik heb er nog geen spanning op gehad, dus ik heb het nog niet uitgeprobeerd.

https://docs.google.com/document/d/1...0LUBaBIEE/edit

Er is ook een versie gebaseerd op een Teensy i.p.v. een STM32 van Howard Dutton (de geestelijk vader van OnStep.

https://onstep.groups.io/g/main/wiki...and-Controller
    Life is a Minestrone

Commentaar

Na een paar valkuilen ook de Smart Hand Controller (SHC) werkende gekregen. Nu nog een mooi doosje er om.

Life is a Minestrone

Commentaar

nice!
        And I realised with horror that I’d seen this awful thing before...

Commentaar

Technisch feitelijk gereed. Allen de aansluitingen voor PEC en noodstop/limit switches nog niet, maar die zijn ook niet per se nodig.

Wel is dit mijn eerste goto systeem, dus nog even leren hoe ik het moet gebruiken. ;-)

Klik op de afbeelding voor een grotere versie naam: WIN_20191124_21_54_33_Pro.jpg views: 92 grootte: 1,55 MB id: 1434268
          Voeg bestanden toe
          Life is a Minestrone

Commentaar

like!
            And I realised with horror that I’d seen this awful thing before...

Commentaar

Netjes hoor !
              10" F5 GSO CT Newton, 11 cm F25 Kutter, 8" F5.7 Newton (in aanbouw), NEQ6 Pro Synscan en EQ5 Synscan.

Commentaar

Ja erg fraai, ook goede, maar toch betaalbare, connectoren gebruikt
                200mmF5 Carbon, 150mmF12 Intes MK67, ED80mmF6, Towa 60/700, Coronado 40mmF10 PST, Fujinon 10x50, ZWO ASI174MM cooled, ASH mount, NEQ5, HEQ5pro en L-200 spectrograaf. Radio callsign PA3SKY

Commentaar

Werken...
                X