Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

OnStep

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

OnStep

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met OnStep?

Ik vind het reuze interessant en ben bezig met de wiki door te lezen. Ik heb al een Arduino gestuurde motorfocusser gebouwd eerder, maar ik ben niet bepaald een electronica expert. Dus als iemand er al iets mee heeft gedaan, dan sta ik open voor adviezen.

Bas.
    Life is a Minestrone

My first step with Onstep....

​​​​​​​
    Life is a Minestrone

Commentaar

En via wifi:

Life is a Minestrone

Commentaar

De elektronica lijkt altijd het moeilijkst maar ik zie dit soort dingen altijd stranden op de mechanica. Desondanks heel interessant en ik zie graag het vervolg!
        no one would have believed, in the last years of the nineteenth Century....

Commentaar

Hee dat is leuk en interessant, ik volg met aandacht!
          200mmF5 Carbon, 150mmF12 Intes MK67, ED80mmF6, Towa 60/700, Coronado 40mmF10 PST, Fujinon 10x50, ZWO ASI174MM cooled, ASH mount, NEQ5, HEQ5pro en L-200 spectrograaf. Radio callsign PA3SKY

Commentaar

Origineel geplaatst door Rik_J Bekijk bericht
            De elektronica lijkt altijd het moeilijkst maar ik zie dit soort dingen altijd stranden op de mechanica. Desondanks heel interessant en ik zie graag het vervolg!
            Het zal vast niet van een leien dakje gaan. Maar op de OnStep website staan al veel succesvolle builds en er wordt ook veel support gegeven door geestelijk vader Howard Dutton en anderen.
            Life is a Minestrone

Commentaar

Werken...
            X