Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

accesoireplateautje..

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

accesoireplateautje..

Omdat ik met dit weer verder toch geen ***** te doen had, heb ik in het kader van wat bezigheidstherapie een prutswerkje bedacht.
    Ik ergerde me al tijden aan het veel te kleine driehoekige (de meest onpraktische vorm ever) accesoireplateautje aan mijn statief. Je kan er echt niks in kwijt!

Dus nu heb ik uit een stukje afvalhout een cirkel gezaagd met een diameter van 40cm (even netjes gebeitst). Het kost geen drol en misschien ziet het er ook niet uit, maar nu past tenminste alles wat ik gebruik erop.

Het had nog wel wat groter gekund, maar ik wil er niet continu met mijn benen tegenaan lopen!
    "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

ik ben ook met zoiets bezig maar wil het niet posten en nooit aan iemand laten zien
    het is zeker 1 of a kind!
    norbert had een idee ervan gehoort hopelijk is ie het vergeten dit idee ken egt HEEL VEEL geld opgaan leveren als je het gaat produceren ( gaat mij niet om het geld maar daarom wil ik het ook niet iemand laten zien enz. )

Commentaar

mmm
      Hoe gaat marketing van Meade dit schepsel noemen:
      'Meade Fine Oak Accessoiry Tripod Workplate"
      now with FREE CD for only $99.99
      Your family will love it!
      30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Eindelijk genoeg ruimte voor de Meade-koffiemok die je gratis bij je 105mm ETXje kreeg. (telescoop kostte wel 1400 euro)

Commentaar

Origineel geplaatst door djgoldwing
          ik ben ook met zoiets bezig maar wil het niet posten en nooit aan iemand laten zien
          norbert had een idee ervan gehoort hopelijk is ie het vergeten dit idee ken egt HEEL VEEL geld opgaan leveren als je het gaat produceren ( gaat mij niet om het geld maar daarom wil ik het ook niet iemand laten zien enz. )
          in dat geval raad ik je aan om het niet te gebruiken
          als je het gebruikt is de kans groter dat je het meeneemt naar een starparty
          enzo kunnen anderen mensen het namaken
          ook is het dan onderhevig aan slijtage,waardoor je stukken zult moeten vervangen,de oude stukken zullen waarschijnlijk weg gegooid worden,en kunnen zo weer door publiek gezien en nagemaakt worden
          volgens mij is het zelfs beter dat je het niet maakt,je idee zal vervagen en zo voor eeuwig van de buitenwereld afgeschermd worden :albino:

Commentaar

Origineel geplaatst door skywatcher
            in dat geval raad ik je aan om het niet te gebruiken
            als je het gebruikt is de kans groter dat je het meeneemt naar een starparty
            enzo kunnen anderen mensen het namaken
            ook is het dan onderhevig aan slijtage,waardoor je stukken zult moeten vervangen,de oude stukken zullen waarschijnlijk weg gegooid worden,en kunnen zo weer door publiek gezien en nagemaakt worden
            volgens mij is het zelfs beter dat je het niet maakt,je idee zal vervagen en zo voor eeuwig van de buitenwereld afgeschermd worden :albino:
            ik blij dat het maar eigenlijkl maar bij 1 soort telescoop gebruikt kan worden :P
            het gene wat ik maak draagt een bepaalt gewicht en me LX90 laat het op een aantal grammen na niet breken ( gewicht gewogen met 2''visual back 2'' zenith spiegel / 2'' ocualir ( 640 gram ) en bij elkaar een kleine 1,4 kilo wat eracher hangt )
            dan nog piggy back houder met oudere SLR zoeker kijker en dat was het welz o'n beetje. )

dus meeste mensen zullen er neit eens wat aan hebben vooral niet als ze een dobson hebben ( ontwerp is wel makkelijk aan te passen als je slim en handig ben namelijk.)

maare roel ziet er goed uit trouwens ! :bounce:

Commentaar

Meade zal niet snel vallen over breekbaarheid, Goldwing! Dus succes verzekerd als je bij ze aanklopt met je idee!

Commentaar

The secret van DJ Goldwing is dat je de LX 90 ook als koffiemolen kunt gebruiken. Handig voor bij het nieuwe koffietafeltje van roel! Dus

+

=

(sorry DJ :lol: )
                30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

mwhahahahahahahahahahaha lach de billen uit me string hiero! hahaha

Commentaar

norbert moet de C8 nog niet als putdeksel gaan dienen?
                    LELIJK ding :P
                    norbert pakte alleen maar ome sphinx erbij om mij jaloers te maken maar mijn electro motoren van Meade raasden zijn C8 voorbij.
                    whmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
                    :tongue:
                    wou er nog iemand een webcam kopen :P :thumbup:

Commentaar

Origineel geplaatst door Maantje Miranda
                      mwhahahahahahahahahahaha lach de billen uit me string hiero! hahaha
                      hey wil je dat effe laten !
                      daar zijn we hier niet van gedient :} :blob:

Commentaar

Origineel geplaatst door nop
                        The secret van DJ Goldwing is dat je de LX 90 ook als koffiemolen kunt gebruiken. Handig voor bij het nieuwe koffietafeltje van roel!
                        :toothy7: Ja!! HAHAA!

Commentaar

ik heb de keus om een 2 in 1 te hebben norbert wil het niet zo lijkt zijn goedje perfect maar schijnt bedriegt.!
                          beter 1 heel bedrag dan 4 keer het zelfde lekker hoor nop

Commentaar

ik heb de keus om een 2 in 1 te hebben norbert wil het niet zo lijkt zijn goedje perfect maar schijnt bedriegt.!
                            beter 1 heel bedrag dan 4 keer het zelfde lekker hoor nop
                            Goedzo! Pak em maar flink aan!! LX90 als koffiemolen :violent1: :coffee: hoi

Commentaar

Mmm Nu je het zegt! Koffie iemand?

Commentaar

Werken...
                              X