Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Kerstpakket 2007

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Kerstpakket 2007

Gisteravond had ik een kerstuitje met het werk. We zijn in Enschede naar een restaurant geweest waar je zelf je eten moet bereiden onder begeleiding van enkele koks. En dan geen simpel "boer'nkool met wurst", maar een 5 gangendiner, waaronder "Chateau Briand met rode paprikacoulis, groene asperges, aardappelgratin en pommes duchesse" als hoofdgerecht. Dan kun je je er iets bij voorstellen.
    Anyways, dit jaar hadden we geen kerstpakket, maar een persoonlijk cadeau voor iedereen. Toen begon ik al te balen, omdat de kerstpakketten over het algemeen ook niks voorstellen, maar ze hebben echt hun best gedaan:
    Een Vanguard BR-7500 binoculair lag te wachten op mij in zijn kerstverpakking!
    Natuurlijk niet het best in zijn klasse, maar ik had nog geen verrekijker en ik heb het gevoel dat er niks mis is met deze verrekijker. Heeft iemand ervaring met deze verrekijker? En wat hebben jullie gekregen van de baas dit jaar?
    Swingen op Buena Vista Social Club

zo zeg aardappel gratin en pommes duchesse op het bord lijkt me een beetje overkill maar kbegrijp de richting wel

nou toch fijn, als ie beetje deugt geweldig kado!
    Quelle horreur !
    Requiem pour un twister.

Commentaar

Een obsession 18" dobson. Maar aangezien ik al een dobson heb, ben ik voor de camambert gegaan.
      30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Wij krijgen altijd een kerststol.
        "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
        - Roel & Steem, 2019

Commentaar

tja wij zouden dit jaar een panasonic limux dmc f18 krijgen, maar deze waren uitverkocht en nu wordt het een canon powershot S5 IS
          ach je mag een gegeven paard niet in de bek kijken
          127mm 950mm apochromaat met moonlite servo focusser, Orion ED80, camera Canon EOS 350D (gemod met filter en peltier koeling)op EQ6PRO

Commentaar

Ik heb helemaal geen baas meer, dus wordt het behelpen met wat zelf gekochte kado's.

Commentaar

Naast het normale kerstpakket van de baas, heb ik ook mijn eigen kerstpakket verzorgd: 2 maal een 10x50 bresser en een 90 mm spottingscope . Ben benieuwd wat er volgend jaar in zit .
              STF mirage 7 deluxe: 180/1800 op LXD75 - Scopos triplet 90/600 op New Polaris - Stellarvue F60 - bresser 8,6x40

Commentaar

Oeps, dit was niet helemaal de bedoeling van mij :P . Ik wou eigenlijk wat info over de verrekijker, met als extra vraagje wat jullie gekregen hebben.
                Misschien verplaatsen naar offtopic?
                Toch leuk om te weten wat jullie allemaal gekregen hebben, hoor .
                Swingen op Buena Vista Social Club

Commentaar

Op plaatjes ziet hij er bijna hetzeflde uit als de beroemde Bresser/Meade 10x50. Grote kans dat ie in de zelfde fabriek is gemaakt en dus even goed van kwaliteit is. Als dat zo is: inderdaad niks mis mee!
                  "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Werken...
                  X