Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

En weer een dieptepunt.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

En weer een dieptepunt.

Sorry hoor, maar wat heeft Ferrari nu weer met sterrenkunde te maken. Neem me niet kwalijk als ik je in je gezicht uitlach als je met een 'Ferrari' telescoop het waarneemveld op komt lopen. Waarschijnlijk gebeurt dat niet, want het logootje verdwijnt hopelijk in het donker.

Wat drijft de commercie toch ver af van het ware waarnemen!
    De skyscout, de mysky en nu ferrari telescopen. WAAR GAAT DAT HEEN!
    Zo. Dat moest er even uit. Dank voor de andacht.

*Met een diepe zucht keek hij weer in de lucht*
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Die gaan heel hard!
    "SQM is nothing, transparency is everything."

Commentaar

Bah bah.

Welke randdebiel heeft dat nou weer verzonnen?

Edit: Het is nog erger dan ik dacht..

Commentaar

Ik denk dat dit meer collector items zijn. Er wordt ook maar een beperkt aantal van gemaakt als ik het zo begreep. Mensen die weg zijn van ferrari en ook aan waarnemen doen kopen dit gelijk, kijk en zo kunnen ze dus weer geld verdienen. Er staat zelfs een review op cloudynights over dit telescoop, geschreven door iemand uit Nederland.
        - Skywatchter 150 mm F5 Newton
        - EQ3, aandrijving + poolzoker
        - Bresser 10x50
        - Canon EOS 400D + wat glaskokers

Commentaar

Origineel geplaatst door AtodaZ
          Er staat zelfs een review op cloudynights over dit telescoop, geschreven door iemand uit Nederland.
          Die handelt in telescopen..
          30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

zijn ze niet bedoelt om bij de grandprix de auto's wat beter te zien.
            erg lachwekkend dit
            lijkt wel erg koel om met een ferrariverrekijker de show te stelen:P
            Meade LXD75 150mm newton

Commentaar

Je zou toch denken dat voor Ferrari-volk dit scoopje veel te klein is om ter compensatie te dienen...

Waarschijnlijk is het lot van dit ding hetzelfde als van de meeste Ferrari's. Hij verdwijnt in de garage van een patsert en komt er nooit meer uit.
              "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Origineel geplaatst door AtodaZ
                Mensen die weg zijn van ferrari en ook aan waarnemen doen kopen dit gelijk.
                Volgens mij koopt iedere gek in Monaco met een Ferrari onder z'n kont dit om een beetje interessant mee te doen op het achterdek van z'n schuitje in St. Tropez...
                Niet dat ik iets tegen Ferrari's heb hoor!
                "SQM is nothing, transparency is everything."

Commentaar

Misschien kijk je de ferrari's de bocht uit...
                  - Sidus Ludoviciana -

Commentaar

Denk dat dan Jos Verstappen binnenkort met een kijker komt, voorzien van een zakje grind.
                    Bynostar SPN 130-900mm F7, Carl Zeiss Jena Deltrintum 8x30 bj'38, Bresser Corvette 10x50 bino, Bresser Astro 20x80 bino

Commentaar

Ik vind ze wel mooi, alleen had de naam en het logo er niet op hoeven staan van mij.
                      Voor de rest vind ik ze prima. Zeker als de optiche kwaliteit ook beter zou zijn als de andere zonder de ferarri print
                      150mm F5 Newton op MON-2 Synscan
                      Hyperion Zoom met Hyperion 2.25x Barlow, thats it!

Commentaar

Deze ziet er wel leuk uit, maar of ie ook goed is??
                        We're all going in the same direction - the future!

Commentaar

Goed is tie, maar is ie beter??
                          150mm F5 Newton op MON-2 Synscan
                          Hyperion Zoom met Hyperion 2.25x Barlow, thats it!

Commentaar

Origineel geplaatst door MartijnC
                            Deze ziet er wel leuk uit, maar of ie ook goed is??
                            Ach, slechter (of beter) dan de andere WOs zal die niet zijn. Ik denk niet dat ze speciaal krakkemikkige telescopen gaan maken voor Ferrari.

Maar je zult wel deels voor de logo gaan betalen, en dat is inderdaad te gek voor woorden.
                            Alexis Cousein -- "Number Six is feeling unmutual today". Zelfgemaakte 400mm f/4.46 op Tom O. platform; 250mm f/4.8 Alkaid; Skywatcher 130mm f/5 reflector; 60mm Lunt.

Commentaar

Och wie weet komt Opel binnenkort ook wel met een kijkertje.
                              Da's dan mooi meegenomen die past dan vast beter bij mijn auto dan m'n huidige Celestron C8

Commentaar

Werken...
                              X