Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

GZ voor artikel: Autostar #494met Engelse of Duitse software

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

GZ voor artikel: Autostar #494met Engelse of Duitse software

Voor een serie artikelen die ik aan het schrijven ben over de Autostar en het gebruik daarvan wil ik graag foto's maken van de menustructuur van een Autostar #494, zoals die bij de kleinere ETX'en wordt geleverd. Let wel, met Engels- of Duitstalige software.
    Is er iemand die in de buurt van 's-Hertogenbosch of Eindhoven woont en over zo'n telescoop beschikt?

De Autostar #497, Autostar II (LX200 software) en Autostar #494 (Nederlandstalige software) heb ik al op de foto staan.

Groeten,

Victor
    "SQM is nothing, transparency is everything."

Ik heb een duitstalige versie aan mijn ETX-70 hangen; Apeldoorn is alleen niet echt in de buurt. Laat maar horen als ik iets voor je kan betekenen.
    WO Megrez 88 FD (88mm F5.6) | TAL 200K (200mm F10) I ...en (te) veel meer...

Commentaar

Als ik verwacht in de buurt te zijn zal ik het je laten weten, bedankt!
      De bedoeling is alle menu's van de controller te fotograferen en dat zijn alles bij elkaar zo'n 200 foto's...
      "SQM is nothing, transparency is everything."

Commentaar

Zoals je weet, die van mij is ook Duits, echter staat geparkeerd in het Friese Sneek...
        SkyWatcher Heritage 130p Flextube (Dob)
        Meade DS2070AT (70mm refractor + Autostar) 76/700 Newton type "Kijkshop"

Commentaar

Werken...
        X