Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Intelliscope en Starry Night

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Intelliscope en Starry Night

Heeft iemand hier evaring mee, ik weet niet wat ik onder het tabblad telescope-->configure-->properties en de optie encoder resolution moet invullen. Er moet volgens mij iets ingevuld worden want zonder gebeurd er so wie so niets.

Thanks
    Dag FTD, Hallo Spotnet! Use Your Brain

Intelliscope optie is toch alleen maar voor visueel waarnemen? De telescoop kan zichzelf toch niet verplaatsen? Of wil je met de pc erbij zitten en als je telescoop door jou gedraaid wordt, dat je dan ziet waar deze precies op gericht is op het pc scherm?

Commentaar

Dat laatste ja, het is een beetje spelen natuurlijk maar het lijkt me wel leuk. Je gebruikt je coputer dan als zoeker.

Commentaar

Re: Intelliscope en Starry Night

Origineel geplaatst door M15
        Heeft iemand hier evaring mee, ik weet niet wat ik onder het tabblad telescope-->configure-->properties en de optie encoder resolution moet invullen.
        Het antwoord is 9216, ik heb even moeten zoeken en ik dacht ik meld het maar even mischien heeft een ander er in de toekomt ook wat aan.

In eerste insatntie werkte het nog niet goed maar na een update naar pro plus 6.04 lijkt het nu dus goed te werken.
        Binnenkort maar eens een standaard monteren voor mijn laptop op mijn dob

Commentaar

Werken...
        X