Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Meade LX200 Classic prijzen?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Meade LX200 Classic prijzen?

Hoi allemaal,

Ik zal het kort houden:
    Zeer waarschijnlijk kan ik 2de hands een Meade LX200 Classic op de kop tikken. Wat zouden voor jullie kenners de prijzen voor 8" en 10" versies zijn als ze kaal aangeboden worden.

Met kaal bedoel ik wel de basis: statief, computersturing en standaard oculair(en). Allemaal origineel. Maar verder geen poespas.

Het zijn Schmidt-Cassegrain kijkers.

Zeer bedankt voor jullie hulp!
    Jurriaan

Ik vind ze nogal prijzig als ik ze tweede hands tegen kom.

Misschien kun je even op Astromart kijken voor prijzen, let wel het zijn dollars daar en ze zijn daar altijd goedkoper dan in Europa, maar het geeft je wel een richtlijn denk ik.
    Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Super voor je snelle antwoord. Ze zijn inderdaad niet goedkoop (rond de 2K in dit geval) maar ik vraag me dus af in hoeverre dit reŽel prijzen zijn voor deze kijkers.

Commentaar

Persoonlijk vind ik het onrealistische prijzen.
        Je kan ook een C8 op een Vixen GP-DX montering kopen voor de helft van het geld.
        Je hebt dan wel geen goto nodig, maar ik vind dat ook niet nodig, het is aan jou of je dat nodig denkt te zijn.
        Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Werken...
        X