Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Mini review Kruidvat 10x50 verrekijker

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Mini review Kruidvat 10x50 verrekijker

Gisteravond om een uur of 11 stond ik buiten en besefte me dat het een wel heel erg goede seeing was.
    De wolkenband door Zwaan was duidelijk zichtbaar.

Ik had geen tijd om dobby uit zijn slaap te wekken en heb toen mijn kruidvat kijkertje gepakt.

Eerst even scherpstellen... Jeetje. de sterren zijn gewoon kleine puntje die er in mijn Hyperion oculair slechter uitzien dan hiermee.
    Ok mijn favoriet M13 Het was even zoeken maar kwam uit bij een wazig vlekje.. Hij is wel duidelijk zichtbaar.
    En toen..
    Adromeda nevel.. Duidelijk de ronde vorm te zien. geen detail.

Verder nog wat rondgekeken en moet zeggen... voor dat geld.. WAUW!!
    Het is zeker een instrument wat ik meeneem als ik ga waarnemen.
    Het is makkelijker zoeken met deze kijker dan met Dobby.

Hij is nog steeds te bestellen voor 7,95...
    Beter een GAT in je hand dan een hand in je ... :shock:

Hij is geweldig.. Goed helder beeld bij het scherpstellen, lekkere grip en dat maar voor 7,95.
    (Ik ben stom geweest en heb hem een week te vroeg besteld voor 14,95+6,50 verzendkosten )
    "Have you ever tried to imagine how huge the universe is? I've tried it many times.."

Commentaar

@dh-breuer: Ik heb hem ook nog voor die prijs gekocht. Wel gewoon in de winkel, dus de verzendkosten heb ik in ieder geval al bespaart. Toen de kijker was afgeprijst, hadden ze hem trouwens toch niet meer.

Ik ben ook erg blij mijn mijn Kruidvat verrekijker. Ik had hem toen op goed geluk maar gekocht, en ik heb er niet 1x spijt van gehad. Echt een verrekijker die altijd meegaat!
      Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
      http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

@Demelza
        Idd zonde dat hij gehalveerd is (je kon er wel 2 van kopen :lol

Ik neem hem ook overal mee naartoe en ik hoef er ook niet zuinig op te zijn, mocht ie stuk gaan dan is het nog geen weggegooid geld..
        "Have you ever tried to imagine how huge the universe is? I've tried it many times.."

Commentaar

In Italie heb ik m uitgebreid gebruikt voor overdag en 's nachts. Het beeld is gewoon GOED, alleen de afwerking is prut, als je te hard met je oogkassen tegen de oculairs drukt, dan schieten ze naar binnen, maar ach, wat wil je voor 0.99 euro. Haha. Dingetje ligt ook nog eens lekker in de hand. Ik had er 10 moeten kopen.
          30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Werken...
          X