Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

fotsg kopen of niet?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

fotsg kopen of niet?

heef tiemand ervaring met de website fotosg ??

ik heb gemerkt dat de prijzen een stuk lager ligger dan andere winkels/websites

iemand goede of slechte ervaringen??

ohja
    ik ben nieuw hier,
    even voorstellen:
    peter de mooij uit oegstgeest
    ik wil binnenkort een nieuwe kijker kopen (oude is een bresser 60mm reflector , ik vind het een bagger ding dus wil graag een nieuwe)

als iemand ook goede tips heeft voor een eventueel aan te schaffen telescoop hoor ik het graag

gr
    peter

Ik denk dat je je veel beter hier kan laten voorlichten dan bij FotoSG. Ik stuur je maar even door naar dit topic.

Commentaar

http://astroforum.ddq.nl/viewtopic.php? ... ght=fotosg
      Edit: Freek was me dus voor

Commentaar

het gaat er mij om of dit een betrouwbare website is waar je met een gerust hart iets kunt bestellen,

dat ze misschien op een verkeerde manier reclame maken via marktplaats wil niet zeggen dat het geen betrouwbare website is...

ik wil graag weten of ik met een gerust hart iets kan bestellen bij fotosg

Commentaar

Ik heb mijn verrekijker bij FotoSG gekocht. Ik heb geen problemen gehad qua levertijd of wat dan ook, ik zou zeggen dat ze een betrouwbare zaak zijn. Hun reclamebeleid mag dan vervelend zijn, maar ze zijn niet louche of zo.
          The scientific theory I like best is that the rings of Saturn are composed entirely of lost airline luggage. ~ Mark Russell

A MacBook user!

Commentaar

ok bedankt,

ik vond het nogal opvallend dat er best veel prijsverschil zitin de kijkers die zij aanbieden tov andere aanbieders (claire da lune bijv)

gr
            peter

Commentaar

Werken...
            X