Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Lidlscoop

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Lidlscoop

Wie heeft er nog een Lidlscoop liggen en wilt hem aan mij verkopen?
    Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
    http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Woehoeoeoeoeoe (hoe schrijf je een lange 'oe'?) !!!!

Demelza wil een scoop! Historisch!

Maar goed, ik kan je (nog?) niet helpen. Ik haal komende week een Lidlscoopje op, en ik ben erg benieuwd hoe hij presteert! Als ik er niet tevreden mee ben kun je 'm wel van me overnemen hoor

Op marktplaats.nl kun je denk ik het beste gewoon op 'telescoop' zoeken, want veel aanbieders gebruiken de juiste naam toch niet. Ik geloof dat 't of een 'skylux' is, of een 'Bresser Mars explorer'. Weet iemand nog meer namen voor hetzelfde scoopje?
    The scientific theory I like best is that the rings of Saturn are composed entirely of lost airline luggage. ~ Mark Russell

A MacBook user!

Commentaar

We zouden als astrostart er 10 moeten inkopen als er weer een actie is. Die raak je wel kwijt hoor!
      30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Bij mij staat er iig SkyLux op

Die docent op school twijfeld of hij zijn SkyLux weg doet, ik hou jullie op de hoogte
        [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Brinx, ik ben al een tijdje aan het zoeken naar dat ding op marktplaats. Er staat er eentje op die ik bijna gekocht had. Maar we werden het niet echt eens over de prijs.

Bij skylux of bresser is ook niets te vinden helaas. Vandaar dit topic. Hopen dat het op deze manier wel lukt.

Commentaar

Demelza, hoeveel ben je bereid voor zo'n scoopje te betalen?
            The scientific theory I like best is that the rings of Saturn are composed entirely of lost airline luggage. ~ Mark Russell

A MacBook user!

Commentaar

Hmmm... wat is reeŽl? Ik dacht zo tussen de 50 en 60 euro? Ik weet helemaal niet of waarnemen me ligt. Daarom wil ik er ook niet teveel aan uitgeven.

Commentaar

Ja, dat lijkt me een heel redelijk bedrag. Ik heb zelf afgesproken met de verkoper dat ik het scoopje voor 60 euro van hem koop - handig dat ik contant kan betalen bij het afhalen, omdat ik dan tenminste kan controleren of hij in goede staat is. Nogal belangrijk met dit soort aankopen!

Misschien dat je ook op Duitse en Belgische sites kan zoeken? Dit is helemaal niet flauw bedoeld hoor, maar in dit geval is het wel handig omdat je in zo'n hoekje van Nederland zit. Ik weet alleen niet wat goede veilingsites zijn voor Duitsland en Belgie...

A MacBook user!

Commentaar

Nee, precies. Dat weet ik dus ook niet. Duitsland sla ik per definitie al over, omdat ik geen Duits spreek.

Misschien dat ik zelf een advertentie op Marktplaats zet als dit niet werkt.

Commentaar

Ken je ook niemand die Duits spreekt? Dat is denk ik wel erg handig, met zo'n grote Duitse stad als Aken 'naast de deur'. In Duitsland staan heel wat Lidlscoopjes! Toch echt de moeite waard om die 'markt' aan te boren als je er zo dicht bij woont als, euh, jij.

A MacBook user!

Commentaar

Haha! Je hebt daar inderdaad wel een punt. Ik zal eens kijken of ik een tolk kan vinden.

Commentaar

Origineel geplaatst door Brinx
                        Woehoeoeoeoeoe (hoe schrijf je een lange 'oe'?) !!!!

Demelza wil een scoop! Historisch!

Maar goed, ik kan je (nog?) niet helpen. Ik haal komende week een Lidlscoopje op, en ik ben erg benieuwd hoe hij presteert! Als ik er niet tevreden mee ben kun je 'm wel van me overnemen hoor

Op marktplaats.nl kun je denk ik het beste gewoon op 'telescoop' zoeken, want veel aanbieders gebruiken de juiste naam toch niet. Ik geloof dat 't of een 'skylux' is, of een 'Bresser Mars explorer'. Weet iemand nog meer namen voor hetzelfde scoopje?
                        Optus wordt ook gebruikt! Heb ik namelijk.

Maaruh, helaas woon je te ver weg Demels, maar dat hadden we al geregeld.
                        Ik krijg zaterdag iemand langs die m wil kopen met 3 extra plossl's voor 125 eurie
                        Zou wel mooi zijn in ieder geval
                        Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Origineel geplaatst door Demelza
                          Nee, precies. Dat weet ik dus ook niet. Duitsland sla ik per definitie al over, omdat ik geen Duits spreek.

Misschien dat ik zelf een advertentie op Marktplaats zet als dit niet werkt.
                          Ebay.de of ebay.be

Marktplaats ben ik geen liefhebber van.
                          Ik spreek ook geen duits, en heb al het nodige gekocht via ebay.de
                          Duits lijkt best wel veel op nederlands.

HB

Commentaar

Ik spreek redelijk tot goed Duits, ik kan voor 5% provisie wel voor je kijken.
                            De Dobson van Tchibo (een koffiebrander!) komt ook geweldig uit de test.
                            30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Origineel geplaatst door Nop
                              Ik spreek redelijk tot goed Duits, ik kan voor 5% provisie wel voor je kijken.
                              De Dobson van Tchibo (een koffiebrander!) komt ook geweldig uit de test.
                              Dat eerste is zeker een geintje?

Commentaar

Werken...
                              X