Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

kwaliteit Megastar 1550 150mm/1400mm

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

kwaliteit Megastar 1550 150mm/1400mm

Wie kent dit merk ?

is dit merk kwalitatief goed ?

hij is incl volgmotor voor 165,- 2de hands nog geen jaar oud

150mm spiegel brandpunt 1400 mm

wie heeft er raad voor mij ?

groetjes Sander

Ik denk zelf dat het niet echt van goede kwaliteit is. De nieuw prijs is 200 euro bij teleskop service in munchen. Ik denk zelf dat er dan niet kwaliteit oculairen en een kwalitatiefe montering bij zit maar ik heb de telescoop nog nooit gezien of gebruikt dus ik weet het niet precies

Commentaar

Volgens mij kan ik deze soorten telescopen maar voorbij laten gaan en een betere newton, dobson of meade telescoop ergens op de kop zien te tikken

Ik wil alleen nog weten wat je precies door een telescoop kan zien en wat de merk.kwaliteit verschillen zijn
      ik heb er namelijk nog geen

bedankt,

Sander

Commentaar

Wie oo wie heeft er nog wat informatie voor mij, betreffende bovenstaande Megastart telescoop

groetjes Sander

Commentaar

Sander volgens mij heeft menno al een goed antwoord gegeven op wat je met de megastar moet doen, NIET KOPEN!!!

Als ik je bericht zo lees denk ik dat jij je eerst nog wat moet verdiepen in het hele telescoop verhaal. Newton en Dobson zijn soorten telescopen terwijl Meade een merknaam is. Als ik jou was zou ik gewoon even googlen op "telescoop kopen" en dan op het moment dat je wat specifiekere vragen hebt kan je hier goed terecht. Er is namelijk al heel wat geschreven over dit onderwerp.

Commentaar

mag ik jullie hartelijk danken.

ik kan beter uitkijken naar een newton of dobson telescoop deze zijn dan van betere kwaliteit zoals deze van het merk meade

kijken voor een 2de handsje

groetjes Sander

Commentaar

Veel succes.

Tip: kijk op Marktplaats of op de Nederlandse Ebay.
              But I, being poor, I've ownly my dreams. I split my dreams under your feet. Tread softly, because you tread on my dreams. I assume you dream...

Commentaar

bedankt voor jullie reply's

groetjes sander

Commentaar

Werken...
                X