Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

lego telescoop

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

lego telescoop

jah ik stond ook raar te kijken wat heeft lego met telescopen te maken nou dit persoon is wel behoorlijk slim en een goedkope oplossing gevonden

( lang leve google videos )

*ken nop wat van leren met ze EQ-??*

http://video.google.com/videoplay?docid ... =telescope

lol , is dat voor een jet te tracken ofzo?:P
    Jupiter. Mannen weten waarom.

Commentaar

Hij zegt ook dat de video's 10x zijn versneld he..... Maar wel vet gemaakt :tongue: (toch jammer dat ik al motortjes heb :albino: )

Commentaar

Staat er ook bij hoe hij ze gemaakt heeft??
        Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Origineel geplaatst door Ossi
          Staat er ook bij hoe hij ze gemaakt heeft??
          nope
          niet gevonden kzal nog wel effe kijken

Commentaar

jah doe maar heb hier nog een paar lego motortjes liggen
            [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Bij de intertoys te koop voor 19,9 dus kosten echt 3 x niks vergeleken bij de echt dual axis motoren. En heb er ook nog eentje van liggen dus als je iets meer weet laat het me ook even weten aub
              "Een leven kan niet mislukken, want een leven kan ook niet lukken"

Commentaar

Origineel geplaatst door ArieV
                Bij de intertoys te koop voor 19,9 dus kosten echt 3 x niks vergeleken bij de echt dual axis motoren. En heb er ook nog eentje van liggen dus als je iets meer weet laat het me ook even weten aub
                heb enorm veel sites doorgekeken maar nog niks gevonden :|
                :scratch:

Commentaar

Hoe weet je welke snelheid ze maakt ? met lego motortjes kun je dat toch niet regelen? + de richting?
                  Jupiter. Mannen weten waarom.

Commentaar

Origineel geplaatst door Deepsilence80s
                    Hoe weet je welke snelheid ze maakt ? met lego motortjes kun je dat toch niet regelen? + de richting?

hoeft tog ook niet te volgen lijkt mij volgens dat filmpje denk ik,
                    en 1 snelheid is tog leuk om naar e en object te gaan als je koude handen hebt?

Commentaar

Origineel geplaatst door Deepsilence80s
                      Heb zelf ook lego motoren....en je kunt inderdaad de snelheid niet regelen er is een constante snelheid. Ik denk dat door het gewicht van de scoop en stijfheid montering dat je dan wel op een acceptabele snelheid uit komt.....Montage is niet zo heel erg moeilijk aangezien zo een motortje heel veel op een normale volgmotor lijkt.
                      "Een leven kan niet mislukken, want een leven kan ook niet lukken"

Commentaar

volgensmij kun je de snelheid wel regelen hoor, als je er de controler van de lego trein op aansluit kun je ze wel degelijk regelen

gewoon variable spanning er over zetten
                        [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Werken...
                        X