Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Ossi's verrekijker

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Ossi's verrekijker

Mark (Ossi), waar heb je jouw verrekijker gekocht?

HAHAHA denk je dat je m houden kunt :P
    Nee gekkigheid, ik heb hem op Ebay gekocht.

Heb er gisteravond tegen beter weten ook nog een tijdje mee naar de maan, M42 en M45 zitten kijken. Moest eigenlijk nodig naar bedje toe
    Wat is het toch mooi om met zo'n kijker te kijken zeg. M45 is volledig beeldvullend. Helaas wel wat dicht bij de maan, dus niet overduidelijk. Maar nog steeds beeldschoon.
    De maan is ook zeer mooi!!! De kraters kun je heel mooi zien.
    Wel wat CA aan de rand, maar dat is niet zo irritant als je het mij vraagt.
    Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

hmm echt mooi ding ossi

alleen
      loo
      dzw
      aar
      [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Ja, Ossi heeft een mooie dubbelloops! En nog in een MiB-koffertje ook. Ossi, wat was je eraan kwijt? En ga je nog een statief kopen of klussen?
        The scientific theory I like best is that the rings of Saturn are composed entirely of lost airline luggage. ~ Mark Russell

A MacBook user!

Commentaar

Een statief zou handig zijn. Ossi is volgens mij de enigste die dat ding stil kan houden!
          Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
          http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

naja hij zij dat de kijker al duurgenoeg was, en hij geen geld meer had voor een statief :P

dat word het volgende object om voor te sparen
            [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Origineel geplaatst door Demelza
              Een statief zou handig zijn. Ossi is volgens mij de enigste die dat ding stil kan houden!
              Haha, ja! :lol:

Commentaar

Ken je die obscure wedstrijdjes 'Accu tillen'?
                30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Nee leg uit nop :P
                  Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Dat is na het trucktrekken en het biervatensmijten een vast onderdeel voor 'sterkste man van 1992' geweest.
                    Met gestrekte arm een accu vasthouden. En dat 5 minuten lang.
                    Dat gevoel kreeg ik ook bij jouw bescheiden theaterkijkertje.
                    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

tja hoe weet jij dat dat het zelfde voelt, een keer mee gedaan?

Commentaar

Ja, ik was trucktrekker van het jaar 1992
                        of was het nou kurkentrekker. Ach.

Commentaar

hmm kurkentrekker, en dan zeker ook nog bourgondies :P

Commentaar

Origineel geplaatst door Nop
                            Dat is na het trucktrekken en het biervatensmijten een vast onderdeel voor 'sterkste man van 1992' geweest.
                            Met gestrekte arm een accu vasthouden. En dat 5 minuten lang.
                            Dat gevoel kreeg ik ook bij jouw bescheiden theaterkijkertje.
                            Hahaha ik ken wel vergelijkbare onderdelen ja van Sterkste man van ....

Ik heb gisteren een link gekregen van Nightsky om een soort van statief te maken voor het dubbelloops kanon.
                            Dus zal het even een keertje voorleggen aan pa, die is wat handiger dan ik ben.
                            Hopelijk heb ik dus op de volgende meeting een mooi statiefje gemaakt
                            Voor de ge´nteresseerden:
                            http://home.wanadoo.nl/jhm.vangastel/As ... binocs.htm

Commentaar

Werken...
                            X