Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Hij is er weer

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Hij is er weer

http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c. ... _telescoop

Voor weinig geld een redelijk kijkertje. Kan getuned worden.
    Let niet op de fijne reclametekst...Oculairs zijn matig tot slecht.
    Optiek van de buis en montering zijn prima!

Zie hier voor tuning (Duits alert!)
    http://www.livesky.de/lidl1.html
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

heeft niemand zin om die te gaan vertale die site ik wil mijn lidl scoopje echt tunen maar ik kan er geen wijs uit :S
    [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Ik vertaal voor 80 euro per pagina!
      Exclusief voorrijkosten
      30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

lol , vertalen , kopieer de tekst gewoon en plak hem in astaviste en laat hem vertalen van duits naar nederlands . en daar durf jij 80 euro van vragen :P haha lol
        Jupiter. Mannen weten waarom.

Commentaar

jah maar dan sznap ik er nog niets van, want das dan heeeeel gebrekkig nederlands :P

maar nop neeej ik ga je geen 80 eurotjes betalen voor zo iet
          [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Origineel geplaatst door MThomas
            heeft niemand zin om die te gaan vertale die site ik wil mijn lidl scoopje echt tunen maar ik kan er geen wijs uit :S

Als ik even tijd heb doe ik het ff.

Opvallend dat de jongeren van nu geen duits kunnen, de oudere jongeren :lol: hebben dat allemaal van de tv geleerd, net zoals nu de kids Engels snel leren. van de games die ze spelen
            We hadden alleen ned 1/2 en duitsland op tv dus keken we massaal duitse kinder programma's die sendung mit der maus bv :lol:

Commentaar

Link naar de advertentie werkt niet meer.

Wat kost dat scoopje? Ik heb wel intresse om hem te gaan kopen, jullie zijn er redelijk enthausiast over, en het lijkt me een mooi beginnersscoopje.

Commentaar

Sendung mit der Maus~! LOL. Geweldig, en de grosse bunte Bunny Schau. Maar weer even on topic, ik denk dat de aanbieding voorbij is Maarten, je kunt er nog veel op marktplaats kopen voor rond de 50 euro. Zoek eens op 'skylux' in de rubriek telescopen.

Commentaar

ik heb wel duits gehad, maar niet zo veel, en met al die naamvallen en uitzonderingen kan ik er helemaalg een wijs meer uit (ben ook nog eens dyslecties :P)

Commentaar

@Nop; Thanxs... :thumbup:

Commentaar

Hm, ik geloof dat ik net achter het net vis qua Lidlscoop! Ik wil er eigenlijk wel een aanschaffen als leuke klusscoop en als snelle kijker voor wanneer de wolken heel even wegtrekken. Op marktplaats en ebay zijn er nu helaas maar enkele te koop, voor nogal hoge prijzen. Weet iemand wanneer de volgende scopenlading bij de Lidl binnenkomt (of heeft iemand zelf zo'n dingetje te koop)?
                      The scientific theory I like best is that the rings of Saturn are composed entirely of lost airline luggage. ~ Mark Russell

A MacBook user!

Commentaar

naja voor een veel betere scoop zou ik wel willen overwegen of je die van mij mag hebben
                        Maar jij zal er geen goede scoop tegenover kunnen zetten.

enne ik dacht dat iemand op school er een in het stof had staan zal het donderdag eens navragen.

Commentaar

hmm even een snel vraagje, wat is een telescoop - tunen?
                          Let op: geld lenen kost geld

Commentaar

dat is hem verbeteren, ach niet zo zeer opmooien en opleuken maar verbeteren.

Bijv de buis van de lidl scoop met vilt aan de binnenkant beplakken. Of schelpen zand in je statief doen om deze te versterken enz. Bijna pimpen :P

Commentaar

Ohww oke dat van dat zand had ik al gehoord, maar vilt aan de binnenkant? waarom dat?

en dat oppimpen kan bij alle telescopen toch? waarom zegt Nop dan, je KUNT hem oppimpen? :P of is dat een verkooppraatje
                              Let op: geld lenen kost geld

Commentaar

Werken...
                              X