Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spiegel opnieuw laten coaten.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Spiegel opnieuw laten coaten.

Ik heb een spiegel van 20 cm doorsnede die ik graag opnieuw wil laten voorzien van een nieuwe coating, dus een aluminium coating eventueel vooraf polijsten om de ontstane strepen weg te werken. Kent iemand een bedrijf in Nederland die dit kan doen? Vroeger toen stichting de Koepel nog bestond, kon je daar terecht maar die is failliet gegaan. Bedankt voor de hulp. Graag concrete antwoorden en als je het niet zeker weet graag geen antwoord a.u.b.

Bij sterrenwacht Almere kan die spiegel opnieuw opgedampt worden. De oude aluminiumlaag wordt eerst verwijderd, dus als de strepen op of in de coating zitten dan zullen die verdwijnen. Als ze in het glas zelf zitten dan stel ik voor om met janvangastel contact op te nemen om te bespreken wat er mogelijk is.

Comment

Als je hem in Almere wilt laten opdampen: stuur me even een pm, dan kan ik je de naam en het emailadres sturen van degene die het opdampen regelt. Hij kan je ook gelijk de prijs vertellen en andere info geven als je die nodig hebt met betrekking tot opdampen en het toesturen/brengen van de spiegel. We kijken dan gelijk of het glas beschadigd is of niet.
      Last edited by janvangastel; 12-06-18, 20:14.
      Jan
      'Kies de weg van de meeste weerstand' (Erik Scherder, neuropsycholoog)

Comment

Working...
      X