Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sorry voor de regen

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sorry voor de regen

Sorry voor de regen.... maar ik kon dit niet laten liggen.
    het is een William Optics zenithstar 61 met koffer.

Click image for larger version

Name:	william-optics.jpg
Views:	1
Size:	2.77 MB
ID:	1353900
    10x50 nikon,, meade etx 70 (body),celestron C70 Mini Mak, Orion U.S.A 80/600 e.d.

Als het enkel overdag regent, is het je vergeven

het lijkt er op dat je hem vannacht al aan het werk kan zetten!
    Veel plezier er mee, lijkt me een leuk kijkertje te zijn
    Skywatcher Esprit 80ED f/5 Triplet APO, 127mm f/7.5 triplet APO, 12" f/4 Sumerian dob. AVX mount, Canon 600D (modded)

Comment

Wauw mooi ding. Lijkt me ook lekker grab and go. Ben benieuwd hoe die je bevalt.
      130mm/650mm newton | 40mm Coronado PST | 254mm/1200mm dobson | 20x80 verrekijker

Comment

Als het regent, dan steek ik het op TomC die z'n 16" gaat halen bij scorpio .

Mooi kijkertje, trouwens, die WO.
        Alexis Cousein -- "Number Six is feeling unmutual today". Zelfgemaakte 400mm f/4.46 op Tom O. platform; 250mm f/4.8 Alkaid; Skywatcher 130mm f/5 reflector; 60mm Lunt.

Comment

Net ff buiten gestaan met de telescoop en een 40mm plossl. 9 keer vergroting. Andromeda... zwaan... lier... geweldig!!
          10x50 nikon,, meade etx 70 (body),celestron C70 Mini Mak, Orion U.S.A 80/600 e.d.

Comment

Originally posted by sixela View Post
            Als het regent, dan steek ik het op TomC die z'n 16" gaat halen bij scorpio .
            Ssssst. Niet te hard roepen. De Franse Ardennen liggen dichtbij ...
            Alkaid 16" f/4.2 - Celestron SCT CGEM1100 - Doublet ED80CF f/7 - Pentax 10x50 DCF ED

Comment

Working...
            X