In dit topic kun je een foto plaatsten van je klassieke telescoop. Plaats alleen foto's van je eigen telescoop. Open een nieuw topic voor klassiekers die je ergens op het internet hebt gevonden en wilt bespreken.

Geldt deze 114/900 Revue met 0.965 inch focusser ook als classic scope? Ik heb hem tweedehands (ergens tussen 1990 en 1995) gekocht. Geen idee hoe oud hij in werkelijkheid is. Kan er ook bijna niets over terugvinden op Google.
Ik heb hem in een andere thread wellicht iets te denigrerend tot speelgoed-telescoop bestempeld...
Maar wellicht geldt dit alleen voor de oculairs die ik op dit moment in mijn bezit heb... Gelukkig gaat daar dankzij dit forum binnenkort verandering in komen!

Geldt deze 114/900 Revue met 0.965 inch focusser ook als classic scope? Ik heb hem tweedehands (ergens tussen 1990 en 1995) gekocht. Geen idee hoe oud hij in werkelijkheid is. Kan er ook bijna niets over terugvinden op Google.
Ik heb hem in een andere thread wellicht iets te denigrerend tot speelgoed-telescoop bestempeld...

Commentaar