Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

ik krijg weer een 65mm polarex

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

ik krijg weer een 65mm polarex

Wow !!! ik Krijg op 4-1-2020
    weer een 65mm nu heb ik 2x van deze ? 65mm polarex
    deze zit vol met extras Goodies yes yes !!!!
    zit bij zonneprisma - polarex motor - speciale ocular lens maar weet nog niet zeker - 2x Camera houder - en ik hoop op meer - dat moet even wachten dus!
    voor een Redelijk prijs !!!!!!!

Wow !!!!!!! Heb Weer Geluk. met mijn 65mm
    ik heb paar fotos gemaakt !!!!!

Klik op de afbeelding voor een grotere versie naam: image1 (1).JPG views: 126 grootte: 1,16 MB id: 1436936
    Voeg bestanden toe

Commentaar

Heb Deze ding erbij gekregen. is niet van polarex of unitron
      wie heeft dit ook TEKO denk merk of zo,

Staat erop
      - ZON M S
      Z ..... voor Zon
      M denk voor Maan
      S
      denk voor Saturn

W
      voor WEET HET NIET ... LOL

Klik op de afbeelding voor een grotere versie naam: image5.JPG views: 0 grootte: 1.005,7 KB id: 1436938Klik op de afbeelding voor een grotere versie naam: image3.JPG views: 0 grootte: 1,19 MB id: 1436939Klik op de afbeelding voor een grotere versie naam: image4.JPG views: 0 grootte: 1,07 MB id: 1436940Klik op de afbeelding voor een grotere versie naam: image2.JPG views: 0 grootte: 1,22 MB id: 1436941

Commentaar

S voor sterren misschien?
        50 cm Van Gastel dob - 30 cm Van Gastel dob - 15 cm zelfbouw Newton - ASI6200 met een Esprit 80 ED op een SW HEQ5-Pro, ASI1600MM-C met een 8" RC op een EQ6-R

Commentaar

Origineel geplaatst door wvreeven Bekijk bericht
          S voor sterren misschien?
          Oh - Ja (( STEREN )) ?? Daar heb ik Niet Aan gedacht Zeg !!! hahaha
          Je hebt me overtuigd !!

Commentaar

Mooi instrument. Was destijds, toen ik mijn 60mm refractortje kocht, onbetaalbaar.
            Schiedam
            Telescopen: Skywatcher Widefield 150mm Achro, Evostar APO 120ED, Vixen 102ED (upgraded by FirstLight), UK OMC140 Maksutov op GPDX, Skywatcher Maksutov 102 (g&g) op Alt/Az of Star Adventurer.
            Astrobino's: Swift 20X80, Skymaster 15X70, Jena 10X50, Habicht 7X42, s' Gucky 2.3X40.

Sterrenwacht Rijswijk
            Telescopen: 130 mm Astrophysics Starfire op NEQ6, 150 mm Newton op GP, C8 op NEQ6, Meade 14" op NEQ8, Lunt.

In het heelal aan het speuren sinds 1970

Commentaar

Werken...
            X