Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

TS-Plossls

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

TS-Plossls

Goedemiddag,

Zoals altijd op zoek naar de beste deal voor wat betreft optiek en oculairen. En omdat ik ook kleine kinders heb die wel eens willen waarnemen stop ik geen dure oculairen in de scoop. "moet ik daarin kijken?" (lees: drukt vette ijsvinger op ooglens Nagler, slecht idee vooral voor het kind )

Dus simpele vraag: Zijn TS-oculairen een goed koopje voor het geld (7 oculairen voor eur 140 totaal als set) Een Tv-Plossl kost haast net zoveel......ooit komen die er ook wel, net als de Kasai-Ortho's Maar dan moet er meer $$ beschikbaar zijn dan nu.
    Slijpen, dat doe je toch alleen maar met schaatsen en messen?
    (vrouw van een ATM-er)

Re: TS-Plossls

Origineel geplaatst door Meiling
    Goedemiddag,

Zoals altijd op zoek naar de beste deal voor wat betreft optiek en oculairen. En omdat ik ook kleine kinders heb die wel eens willen waarnemen stop ik geen dure oculairen in de scoop. "moet ik daarin kijken?" (lees: drukt vette ijsvinger op ooglens Nagler, slecht idee vooral voor het kind )Dus simpele vraag: Zijn TS-oculairen een goed koopje voor het geld (7 oculairen voor eur 140 totaal als set) Een Tv-Plossl kost haast net zoveel......ooit komen die er ook wel, net als de Kasai-Ortho's Maar dan moet er meer $$ beschikbaar zijn dan nu.
    Komt me heel bekend voor, niet alleen voor kinders maar ook als je ergens voor "het groot publiek" opgesteld staat. Voor die doeleinden heb ik enkele goekope "silver-plossls" (= merkloos). En die voldoen uitstekend daarvoor. Dus: die goedkope plossltjes zijn zeer zeker geschikt voor dat doel. Je hoeft daarom ook niet de hele serie te kopen, twee of drie volstaan meestal. (één lage, één middelgrote en één hoge vergroting)

Commentaar

Werken...
    X