Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

krasje op sterdiagonaal.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

krasje op sterdiagonaal.

Ik heb een vraag. heeft een krasje van ongeveer een 5mm op de spiegel van een ster diagonaal, in het midden en in de lengterichting, een optisch nadelige invloed?

Ernst.
    Batchainpuller schreef: Ik vind wel dat een dob zoals een samuraizwaard naar je lichaamsverhoudingen op maat gemaakt moet worden.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien dit (wederom) mijn diagonaal is...

Ik heb de bon nog. En hij is zgan..
    150mm F5 Newton op MON-2 Synscan
    Hyperion Zoom met Hyperion 2.25x Barlow, thats it!

Commentaar

Ik wilde jou nou net niet noemen...;-)
      Batchainpuller schreef: Ik vind wel dat een dob zoals een samuraizwaard naar je lichaamsverhoudingen op maat gemaakt moet worden.

Commentaar

Ik denk niet dat je je over dat krasje moet zorgen maken .
        Heel misschien dat je scatter zou kunnen zien , maar da's heel misschien .

Commentaar

Waar ik bang voor ben is dat je et moet sterke vergrotingen gaat zien, omdat het praktisch in het midden zit. had ik trouwens niet verwacht van een dielectric.

Commentaar

Nee (heeft dus geen invloed)
            Dit is geen undersign.

Commentaar

Okay...

Ik had deze dus aan Ernstjan verkocht, maar wist niet dat er 2 krasjes op de spiegel zaten. Ik krijg de diagonaal een dezer dagen teruggestuurd, aangezien hij hem niet meer wilde hierdoor.

Allemaal netjes afgehandeld, no hard feelings..

Nu is mijn vraag; iemand interesse hierin? PB me maar met een aanbod. Was 99 euro nieuw.

Commentaar

je hebt dit inderdaad naar volle tevredenheid afgehandeld en dat is een compliment waard.

Ben je er nog mee teruggegaan? Of dit nu wel of niet invloed heeft op het beeld, voor een nieuwe dielectric van bijna 100 euro hoort het niet.

Commentaar

Ik heb hem verkocht aan een Belgische meneer. Die vond het geen probleem blijkbaar.

De krasjes waren met fel tegenlicht wel duidelijk te zien ja. Er is nog een andere persoon langs geweest maar die had de advertentie niet goed gelezen omdat zijn nederlands nog niet zo goed was.

Enne... bedankt voor het compliment

Commentaar

Werken...
                  X