Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Antares=TS? Moonfish=WO?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Antares=TS? Moonfish=WO?

Hoi,
    effe een vraagje over twee gelijkaardige producten maar met een licht prijsverschil :-)

de Antares W70 oculairen niet die grote maar de nieuwe kleine lijken erg op de nieuwe TSWA reeks van telescope service.

Denk niet dat één van hun zelf die dingen maakt dus zou het hier kunnen gaan om dezelfde lijn maar met een andere branding?

Hetzelfde voor de Moonfish 2" SCT Diagonal, staat te koop op moonfish group site voor 129 euro en boast 99% refl. met dielectric coating en toont veel verglijken met de williams optics Diagonal die veel duurder is.
    Quelle horreur !
    Requiem pour un twister.

ah je kan niet zomaar nog foto's posten? khad collage van de voorwerpen gemaakt voor makkelijker verglijk.

kwil deze week eindelijk een 2" diagonal bestellen en weet niet welke, niet te duur niet te cheap gewoon goed.
    Quelle horreur !
    Requiem pour un twister.

Commentaar

Origineel geplaatst door Batchainpuller
      ah je kan niet zomaar nog foto's posten? khad collage van de voorwerpen gemaakt voor makkelijker verglijk.
      Volgens mij kan dit alleen nog maar bij bepaalde subfora en topics.
      "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
      - Roel & Steem, 2019

Commentaar

http://www.astrowiki.nl/index.php/Een_plaatje_toevoegen

Commentaar

mister skywatcher, yes enkel via methode twee dan toch, een image hosten, want de optie die heel simpel was gewoon uploaden met je antwoord is er niet meer hé.

heb ook al 1 oplossing, de moonfish diagonals zijn gekloond op de w.o's maar niet uit dezelfde fabriek.
          Quelle horreur !
          Requiem pour un twister.

Commentaar

argh, kvind toebehoor voor je scope kopen echt zwaar ***
            er is veel te veel!!!
            je wilt iets wat toch zijn geld waard is maar niet te duur, of zou je toch die hele goeie kopen, zou het veel uitmaken? of is er iets cheaper wat toch heel goed presteert. Kwil wel een beter ep dan ik nu heb, want deze kijkt toch moeilijk en heeft veel glare, zie die dat ook hebben, effe wat reviews lezen, ach maar hij is voor en hij is tegen... sja..

kmoet mss toch eens naar een starparty om eigenhandig dingen uit te checken, maar kwil deze week bestellen, want tegen nu is het zoeken al niet meer leuk, de meeste dingen passen zelf niet in men beeld. en de planeten, v,s en j wil ik wel eens wat dichter dan 200x kunnen proberen.
            Quelle horreur !
            Requiem pour un twister.

Commentaar

Batchainpuller, als je zelf als laatste hebt gereageerd kun je gewoon het knopje 'wijzig' rechtsbovenaan je eigen post doen om hier wat aan toe te voegen. Zo voorkom je dubbelposten en dat staat en werkt fijner. Just a tip!
              "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
              - Roel & Steem, 2019

Commentaar

De berichtenteller loopt wel lekker snel op zo.
                Batchainpuller schreef: Ik vind wel dat een dob zoals een samuraizwaard naar je lichaamsverhoudingen op maat gemaakt moet worden.

Commentaar

mister skywatcher, yes enkel via methode twee dan toch, een image hosten, want de optie die heel simpel was gewoon uploaden met je antwoord is er niet meer hé.
                  Sory voor mijn botte manier van antwoorden , ik was beperkt in tijd .
                  Maar ik kan op dit forum nog wel gewoon foto's uploaden .

Commentaar

ja nee ik had zoiets van duh ja die wist ik ook wel
                    maar die optie was bij bij het starten van het onderwerp niet aanwezig, bij antwoorden ook niet??

en ik meen hem mij wel te herinneren want zo heb ik al eerder foto's gepost op het forum..
                    Quelle horreur !
                    Requiem pour un twister.

Commentaar

Werken...
                    X