Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Televue oculairen en onderdelen, waar te koop?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Televue oculairen en onderdelen, waar te koop?

Goedemiddag

Ik zoek een verkooppunt in de Benelux die Televue-oculairen en onderdelen verkoopt. En dan niet alleen maar Naglers.........zoals een bedrijf in Amsterdam. Galileo Brussel heb ik al vele malen geprobeerd te bereiken voor info maar blijkbaar heb ik pech want ik krijg nooit iemand aan de lijn??

En Robtics, wanneer gaat die met Televue beginnen?
    ETX70 (onderweg naar mijn vogelende vriend)
    piggybacked op een
    Vixen 70/900 (zonnekijker)
    Vixen Polaris-montering

TV60 (onderweg)

Re: Televue oculairen en onderdelen, waar te koop?

Origineel geplaatst door Marco Meiling
    Goedemiddag

Ik zoek een verkooppunt in de Benelux die Televue-oculairen en onderdelen verkoopt. En dan niet alleen maar Naglers.........zoals een bedrijf in Amsterdam. Galileo Brussel heb ik al vele malen geprobeerd te bereiken voor info maar blijkbaar heb ik pech want ik krijg nooit iemand aan de lijn??

Galileo verkoopt inderdaad TV. Vreemd, ik krijg altijd iemand aan de lijn (althans als ik bel naar het nummer in Zaventem).
    Alexis Cousein -- "Number Six is feeling unmutual today". Zelfgemaakte 400mm f/4.46 op Tom O. platform; 250mm f/4.8 Alkaid; Skywatcher 130mm f/5 reflector; 60mm Lunt.

Commentaar

Verkooppunt is het niet echt, laat staan dat het in de Benelux is (ik begin me steeds meer af te vragen waarom ik het dan alsnog zeg...) maar je kan het natuurlijk ook vanuit je luie stoel in Duitsland bestellen; goedkoper! Bij http://www.telescope-service.com/televu ... start.html
      Zij hebben dacht ik alle type oculairs van Televue en nog de andere dingen. Het bestellen gaat wat vreemd; mailtje sturen met wat je wilt hebben en je adress, dan krijg je een mailtje terug met de manieren waarop je zou willen betalen en dan wordt t verzonden.

Commentaar

Al eens aan tweedehands gedacht, er komt regelmatig wat voorbij. Ik heb zelf ook eens een gevraagd ad geplaatst waar ik ook goede ervaringen mee heb. Ik weet ook dat veel mensen het uit de US laten komen.
        Dag FTD, Hallo Spotnet! Use Your Brain

Commentaar

OSDV Duitsland, Andreas Gottker en Andreas Pietsch.

Hier kun je alles van TV krijgen voor minder dan de reguliere prijs (beetje onderhandelen). Het is bij mijn weten de enige dealer in Europa die korting geeft op TV. Bij alle andere dealers kreeg ik het l*lantwoord dat er 'geen marge zit op TV' (geen korting).

Televue rules!

Vooral beide Andreassen de groeten doen van mij

Tomas
          Cum grege non gradior

Commentaar

Re: Televue oculairen en onderdelen, waar te koop?

Origineel geplaatst door Marco Meiling
            Bij mijn weten heeft Robtics al TeleVue in het assortiment.

Commentaar

Werken...
            X