Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Ervaringen met LittleFoot handcontroller

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Ervaringen met LittleFoot handcontroller

Omdat mijn DD-1 controler voor mijn GP defect is ben ik op zoek gegaan naar een alternatief, deze heb ik gevonden in de LittleFoot handcontroller.

http://littlefoot.rajiva.de

Heeft er iemand ervaringen met deze controller en al zijn functionalteiten?
    Takahashi TSA102 // Lunt 60 Tha B600 // Skywatcher AZ4 // Skywatcher EQ8 // Celestron AVX

Hoi Dutchastro
    Littlefoot niet helemaal, maar het spul van Rajiva.de is prima. Ik heb destijds een rajiva update gedaan op de HEQ-5. In principe is het niks anders dan een chip die 'toetsaanslagen' genereert voor je montering. Ik was zeer onder de indruk van de functionaliteiten van deze controller (die volgens mij technisch niet veel anders is dan de HEQ-5 controller). Waar ik niet over te spreken was, is de rommelige documentatie. Ik heb her en der de instellingen en data moeten uitvissen, maar als je een klein beetje technisch bent kun je een eind komen.
    Rajiva is een techno-chaoot en hij rookt veel te veel. Al zijn kastjes en kabeltje ruiken naar zware shag . Hij doet prachtige dingen voor een leuke prijs.
    Maar hij is ten allen tijde bereid je te helpen!
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

bedankt Nop!

Geeft mij goede moed om het te proberen!
      Takahashi TSA102 // Lunt 60 Tha B600 // Skywatcher AZ4 // Skywatcher EQ8 // Celestron AVX

Commentaar

Werken...
      X