Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Mijn eerste Nagler! Spannend!

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Mijn eerste Nagler! Spannend!

..Many consider the 20 to be better optically than it's replacement the 22mm T4, and some go so far as to consider it the sharpest Nagler ever.
    Binnenkort in het theater! Een 2e hands Nagler 20 uit 1987, gemaakt in Japan.
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Naglers hou je toch je leven lang? Waar ga je iemand vinden die van zijn Nagler af wil?
    "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Alleen in iemands Testament.. Hij stond te koop bij Teleskop-service.
      30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Ik heb er ook ooit eentje op Marktplaats zien staan:
        "Ooglensje van het merk Nagel"

Maar het moet dan wel een FANTASTISCH oculair zijn, als je daar je een complete set-up voor inlevert. Ik ben heel erg benieuwd!

Ik wil dan graag een foto maken van de Nagler in mijn BarbaDob!

Commentaar

Ja het moet wel een superoculair zijn om daarvoor je hele set voor astrofotografie te verkopen. Maarja, alles van Televue is van hoge kwaliteit (maar ook wel duur :P)!

Commentaar

Ik ben blij dat je een nieuw occulair wil nop :lol: . Heb ik ook weer wat om mee te spelen.

Maar zo'n nagler is wel echt geweldig! The feeling of actualy being there....

Commentaar

Re: Mijn eerste Nagler! Spannend!

Origineel geplaatst door Nop
              ..Many consider the 20 to be better optically than it's replacement the 22mm T4, and some go so far as to consider it the sharpest Nagler ever.
              Binnenkort in het theater! Een 2e hands Nagler 20 uit 1987, gemaakt in Japan.
              Type 1 of Type 5?

Type 1 is dacht ik de lompste occulair die je vinden kan
              Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Origineel geplaatst door SkyGuy
                The feeling of actualy being there....
                Tel de reddingssloepen van een pakketboot op kilometers afstand!
                Zie de kunstmanen van Jupiter!

Commentaar

Origineel geplaatst door Roel
                  Naglers hou je toch je leven lang? Waar ga je iemand vinden die van zijn Nagler af wil?
                  Astromart staan ze genoeg.
                  Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Werken...
                  X