Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Dat is lef hebben...

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Dat is lef hebben...

Ik onthoud me van elk commentaar :heiligboontje:
    En 3 kellner oculairs twv 889 euro. Right!
    Fff checken
    --> http://tinyurl.com/joglg

(het gaat me dit keer echt niet om de etx, maar om het absurde van de advertentie)
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

hey nop
    volgens mij is dat de prijs van alle accessoires.. advertentie is beetje behoorlijk slordig namelijk

Commentaar

Denk ik ook hoor
      Celestron C8 - Orion ED100 - Orion ED80 - Skywatcher ST80 - Tasco 17TR- Omegon Argus 16x70 - Helios Naturesport 10x50- Meade LDX75- AZEQ5

Commentaar

Dat ding is nieuw incl statief bij Upsky 1375 euro! (incl 2 plossls!)
        Kellner ocu is niet meer dan 30 euro, plossl doet 60
        Kom ik met de beste fantasie nog niet aan die prijs!
        30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

tja, je hebt er altijd die proberen hé

Ps. wie koopt er nu nog kellners????
          Celestron C8 - Orion ED100 - Orion ED80 - Skywatcher ST80 - Tasco 17TR- Omegon Argus 16x70 - Helios Naturesport 10x50- Meade LDX75- AZEQ5

Commentaar

Kun je die überhaupt nog wel kopen?

Commentaar

nop denk niet zo hard ! kijk eens goed dan !

''inclusief omkeerprima,
              focuseer inrichitng, software, kabels voor aansluiting op PC. (Nieuw waarde € 1569,00)Telescoop
              is voorzien van een Kellner oculair 9 mm Plossl ocularis 15 en 40 mm. (Nieuw waarde
              € 883,00) ''

en volgens mij levert dit persoon de serie 4000 van meade erbij die geleverd worden bij de scoop en geen kellner ala blokker

Commentaar

Dat zijn Pentax en Naglerprijzen!

Commentaar

Toch handig dat de focusseerinrichting erbij is inbegrepen. Anders zou het wel erg lastig kijken zijn, hoor!

,xtG
                  .tsooJ
                  Ich bin ein Kollaser.
                  http://www.kollaser-sternbeobachter.de/

Commentaar

Hey! Er zit geen statief bij!
                    Dat is natuurlijk al snel 2000 euro bij de nieuwprijs.

Commentaar

Origineel geplaatst door Nop
                      Kun je die überhaupt nog wel kopen?
                      de betere ;klikkerdeklik

Commentaar

...Ik heb enkele Kellners van Norbert gekocht!
                        The scientific theory I like best is that the rings of Saturn are composed entirely of lost airline luggage. ~ Mark Russell

A MacBook user!

Commentaar

1500 euro voor een tweedehands 125mm scoop. De schurk.

Ik ga in de gaten houden wat hierop geboden gaat worden, als er echt idioten zijn dier hier intrappen zet ik mijn Tyleskjoep ook te koop voor 200 euro!

Kan ik een mooie grote dob voor kopen...
                          "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

haha

Of je kan bij de website melden dat het om een oplichting gaat.
                            - Skywatchter 150 mm F5 Newton
                            - EQ3, aandrijving + poolzoker
                            - Bresser 10x50
                            - Canon EOS 400D + wat glaskokers

Commentaar

Kellners zijn er nog zeker hoor . Zolang er een markt voor is zullen ze die blijven produceren. Vooral mensen met trage systemen zullen eerder een goedkoop kellnerke kopen als een 3x zo duur oculair dat bijna zo goed presteerd in zulke systemen.

En als je eens op een starparty bent of je hebt je 8 jarige neefje op bezoek, ga je dan ook je Naglers ed bovenhaelen?

Nu, 1500 is zeker overdreven, zeker als het nieuw bij Aquarius Optics een dikke 1300 euro kost. Mja, hij wilt er waarschijnlijk het geld van die extra oculairen er mee uithalen (aangezien hij beweerd dat het nooit gebruikt is geweest). Als het dan nog eens de Premier editie is dan kost die neiuw al meer als 1.600 euro (nieuwprijs bij astroproducts is 1629)

Commentaar

Werken...
                              X