Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

opbergkoffers...

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

opbergkoffers...

Weet iemand hoe ik aan opbergkoffers kan komen? Ik heb een SkyWatcher (Syntha) 150/1200. (Beetje jammer van SkyWatcher, dat ze er geen koffer bij geven...). Misschien dat hier iemand weet waar ik deze opbergkoffers kan krijgen of of ik er een kan maken....
    Er is chaos in het heelal, maar het heelal is geen chaos.

het is normaal voor telescoop verkopers om er geen koffer bij te geven, tenminste ik heb dat nog nooit gezien. ik heb er ook nog nooit van gehoord.. dus veel zoekwerk, ik denk dat je het het beste zelf kan maken

Commentaar

http://www.telescope-service.com/access ... ml#Taschen
      een beetje naar beneden scrollen

Commentaar

Ietsje lager staan ook mijn "waarneemhandschoenen"!

Koop ze bij de Action en betaal er 2,80 euro voor, of koop ze bij TS (die ze "Astro-Gloves" noemt) voor 39 euro!!!
        "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

leuk huisdier roel

maarre on-topic: een idee om dit soort info in een rubriek te gooien desnoods onder "accessoires"?
          zo heb ik deze week een strijk stoel gehaald bij de Little die goed bevalt icm de grote dob.
          en misschien dat iemand een leuke voordelige tip heeft met rode zaklampen?
          Geniet meer van de kleine dingen in het leven,
          Word macro-fotograaf! Canon 350d +180mm macro/sigma + 90 mm macro/tamron :D

Commentaar

Goed idee, Coin!

http://astroforum.ddq.nl/viewtopic.php? ... highlight=

Die strijkstoel is inderdaad een goed voorbeeld.

Commentaar

Volgens mij kun je een koffer het beste zelf maken. Iedere betere muziekzaak of audiobedrijf kan waarschijnlijk flightcase materiaal bestellen. Gewoon 8 hoekjes, wat zijstrips een paar sloten en scharnieren. De rest is een kwestie van zagen.

Voor diegenen die van moeilijk houden: Koop een regenpijp met een grote diameter en zaag deze over de lengte in tweeen. Scharnieren ertussen en je hebt ook een leuke aparte flightcase.
              "I canna' change the laws of physics captain!"

Commentaar

mwhaha
                ik kwam laats bij een winkel van samsonite en wou een leuke koffer voor me scoop en koste 89 euro
                viel mij nog mee
                maar toen die avond kwam ik bij de kwantum en kwam er 1 tegen precies zelfde maat 20 euro !
                scoop past er precies in !
                PERFECT :thumbup: :bounce:

Commentaar

Huh? Je kreeg er toch een rugzak bij?

Commentaar

een idee om dit soort info in een rubriek te gooien desnoods onder "accessoires"?
                    Ok!

Ben vanmiddag nog effe weze zoeken naar een koffer: 300 dollar!!!! Toch maar beter zelf iets in elkaar knutselen.
                    Er is chaos in het heelal, maar het heelal is geen chaos.

Commentaar

Origineel geplaatst door Dercus
                      een idee om dit soort info in een rubriek te gooien desnoods onder "accessoires"?
                      Ok!

Ben vanmiddag nog effe weze zoeken naar een koffer: 300 dollar!!!! Toch maar beter zelf iets in elkaar knutselen.
                      Voor dat geld heb je ook mijn koffer inc de inhoud.15cm Tal newton F8 :lol:

Commentaar

Origineel geplaatst door Roel
                        Huh? Je kreeg er toch een rugzak bij?
                        een rugzak bij een LX90 roel jaja
                        en ik kocht mijn etxjes niet bij de lidl
                        net als ik al eerder zei de lidl versie is heel anders dan die ik bij een foto speciaal winkel kocht.
                        andere lens coatings.
                        en binnen in bij de printplaten waren bepaalde dingen anders

Commentaar

:tongue: :notworthy: :love4: :tongue1: :tongue10:
                          Wat zijn dat toch fijne kijkers, van TAL!
                          Had ik maar zoiets als een budget...

Commentaar

Je kan turkije afzeggen met de astrostart-afzegservice!
                            of je gaat naar http://www.goedkooplenenbijnorbertmetwoekerrente.nl
                            30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Origineel geplaatst door nop
                              Je kan turkije afzeggen met de astrostart-afzegservice!
                              of je gaat naar http://www.goedkooplenenbijnorbertmetwoekerrente.nl
                              Ah, nu snap ik hoe je je Robijntje hebt betaald!

"Hoe doet ie dat toch?"
                              Heel simpel: ik ben Nop, van Astro-financieringen!

Commentaar

Werken...
                              X