Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Waarneemhandschoenen!

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Waarneemhandschoenen!

Jongens en meisjes! Je kent het vast wel, het dillemma tussen warme handen en oculairen verwisselen:

-Of je doet je handschoenen elke keer uit om dat kleine pielschroefje los en vast te draaien (vingers binnen no-time verkleumd)
    -Of je probeert het met je handschoenen aan (oculairen binnen no-time in dertig stukjes op de grond)

Nou, kijk eens wat ik vond bij de Action!

Warme handjes de hele nacht:

En om een oculairtje te verwisselen of iets dergelijks gooi je de flapjes om en voila:

Prijs: 2,79 euro :thumbup: :laughing1:
    "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

hmm, die heeft mijn moeder ook. Unie-sex zeker :thumbup:

Commentaar

Mijn moeder heeft ze ook, maar om nou te zeggen dat het honderd procent veilig is :scratch:
      Nu vraag ik me toch ook wel een beetje af wie dat op de achtergrond is op de onderste foto :P
      Ja ik weet t, ben erg nieuwsgierig altijd
      Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Dat is mijn lieve meisje!
        "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Origineel geplaatst door Roel
          Dat is mijn lieve meisje!
          HAHA ik vermoede al dat het een meisje was. Maaruh, krijgen we nog pics te zien?? Misschien kan zij de handschoenen ff showen :lol:
          Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

zulke handschoenen heb ik ook!!!!! heerlijk zijnze, ik heb wel iets andere uit de zelfde winkel als al mijn andere ski kleding haha.. maar idd heel handig met oculairen verwisselen idd!!

Commentaar

Werken...
            X